Ο Ολυμπιακός Ζαχάρως βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον κύριο Σταύρο Μέντη, τον προπονητή που οδήγησε την ομάδα την περσινή αγωνιστική περίοδο στην κατάκτηση της ανόδου στην Α’ Κατηγορία της ΕΠΣ Ηλείας.
Η επιτυχημένη πορεία της περασμένης σεζόν αποτελεί τη βάση για τη συνέχεια και η παραμονή του Σταύρου Μέντη στον πάγκο της ομάδας εξασφαλίζει σταθερότητα, συνέπεια και φιλοδοξία ενόψει της νέας πρόκλησης στην Α’ Κατηγορία.
Του ευχόμαστε υγεία και ακόμα περισσότερες επιτυχίες με τα ερυθρόλευκα. Παράλληλα, η διοίκηση ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με βασικούς ποδοσφαιριστές του περσινού κορμού, οι οποίοι συνέβαλαν τα μέγιστα στην επίτευξη της ανόδου. Συγκεκριμένα, παραμένουν στην ομάδα οι:
• Διονύσης Κιάμος
• Άγγελος Μπούσμπουρας
• Διονύσης Αδαμόπουλος
• Δημήτρης Γεωργακόπουλος
• Γιώργος Νικητόπουλος
Τους ευχόμαστε μια υγιή και επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά, με ακόμα περισσότερες διακρίσεις και επιτυχίες για τον Ολυμπιακό Ζαχάρως! Συνεχίζουμε όλοι μαζί, με πίστη, δουλειά και όραμα για μια δυναμική παρουσία στην Α’ Κατηγορία της ΕΠΣ Ηλείας.







