Νεοχώρι Μυρτουντίων: Η αυλαία του 15ου Διεθνούς Φεστιβάλ ανοίγει με μεγάλη συναυλία στην κεντρική πλατεία!

Με το Νεοχώρι Μυρτουντίων να αποτελεί τον πρώτο σταθμό, ανοίγει φέτος η αυλαία του 15ου Διεθνούς Φεστιβάλ του Δήμου Ανδραβίδας – Κυλλήνης, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας σημαντικής πολιτιστικής διοργάνωσης για την περιοχή.

Η εναρκτήρια εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 5 Ιουλίου, στις 9:30 το βράδυ, στην κεντρική πλατεία του Νεοχωρίου, όπου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει μια ξεχωριστή συναυλία με ελεύθερη είσοδο.

Οι διοργανωτές εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Ανδραβίδας – Κυλλήνης Γιάννη Λέντζα, την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού Γεωργία Κακαλέτρη και τον Γεώργιο Σαραντόπουλο, για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη τους, καθώς και για την επιλογή του Νεοχωρίου ως εναρκτήριου σταθμού του φεστιβάλ.

Η διοργάνωση φιλοδοξεί να χαρίσει μια όμορφη μουσική βραδιά σε κατοίκους και επισκέπτες, προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους να δώσουν το «παρών» και να απολαύσουν μια ξεχωριστή πολιτιστική εμπειρία κάτω από τον καλοκαιρινό ουρανό της Ηλείας.