Ζαχάρω: Συνελήφθη ιδιοκτήτης καντίνας για παράνομη ανάπτυξη ομπρελών στον αιγιαλό!

Στη σύλληψη ενός ημεδαπού άνδρα προχώρησαν αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ζαχάρως, στο πλαίσιο ελέγχων για την προστασία του αιγιαλού και της δημόσιας περιουσίας.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., ο άνδρας, που λειτουργούσε κινητή καντίνα σε περιοχή της Ζαχάρως, είχε τοποθετήσει μπροστά από την επιχείρησή του και προς τον αιγιαλό 24 ομπρέλες για την εξυπηρέτηση καθήμενων πελατών, χωρίς να διαθέτει τη σχετική άδεια από την αρμόδια αρχή.

Σε βάρος του σχηματίστηκε η προβλεπόμενη δικογραφία για παράνομη κατάληψη δημοσίου κτήματος, ενώ η υπόθεση εξετάζεται από τις αρμόδιες αρχές.