Σε μια βραδιά γεμάτη ενθουσιασμό, συγκίνηση και υπερηφάνεια, ο Πύργος γιόρτασε τις ιστορικές επιτυχίες του ΠΑΣ Πύργος, με μια εντυπωσιακή φιέστα ανόδου που πραγματοποιήθηκε μπροστά από το Δημαρχείο της πόλης.
Οι πρωταγωνιστές της βραδιάς ήταν οι ποδοσφαιριστές της ανδρικής ομάδας, που πανηγύρισαν την άνοδο στη Super League 2, αλλά και η γυναικεία ομάδα, η οποία κατέκτησε την άνοδο στην Α’ Εθνική, γνωρίζοντας την αποθέωση από τους φιλάθλους που κατέκλυσαν τον χώρο.
Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η ζωντανή σύνδεση με τον πρόεδρο της ομάδας, Άρη Οικονόμου, ο οποίος από τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου βρίσκεται, συνεχάρη τους αθλητές και τον κόσμο για τη στήριξή τους, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι οι επιτυχίες του συλλόγου θα έχουν συνέχεια.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Αντιδήμαρχος Πύργου, Νίκος Θεοδώρου, δεσμεύτηκε πως ο Δήμος θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τον ΠΑΣ Πύργος, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση των υποδομών του Δημοτικού Σταδίου, ώστε η ομάδα να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις των νέων κατηγοριών.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε μέσα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, με τους πρωταθλητές να γνωρίζουν την αποθέωση από μικρούς και μεγάλους, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας, ιδιαίτερα αισιόδοξης εποχής για το ποδόσφαιρο του Πύργου.

















