Μηνιαίο επίδομα 500 ευρώ από το Δήμο Ήλιδας σε γιατρούς για τη στελέχωση του Νοσοκομείου Αμαλιάδας

Την έμπρακτη στήριξή του στη Νοσηλευτική Μονάδα Αμαλιάδας αποδεικνύει ο Δήμος Ήλιδας, θεσπίζοντας σημαντικά οικονομικά κίνητρα για την προσέλκυση νέων ιατρών. Με κοινή τους ανακοίνωση, ο Διοικητής του Γ.Ν. Ηλείας, Σπύρος Πολίτης, και η Αν. Διοικήτρια της Ν.Μ. Αμαλιάδας, Μαρία Πετροπούλου, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Χρήστο Χριστοδουλόπουλο και το Δημοτικό Συμβούλιο. Αναλυτικά

Κατά την πρόσφατη συνεδρίαση της 24ης Ιουνίου στο Δημοτικό  Συμβούλιο, παρευρέθηκαν τόσο ο Διοικητής του Γ.Ν. Ηλείας κ. Σπύρος Πολίτης όσο και η Αν. Διοικήτρια Ν. Μ. Αμαλιάδας κ Μαρία Πετροπούλου προτείνοντας  την θέσπιση τοπικών οικονομικών κινήτρων  προκειμένου να αντιμετωπισθεί  ένα διαχρονικά οξύτατο πρόβλημα προσέλκυσης ιατρικού προσωπικού.

 Έγινε μνεία στην τελευταία προκήρυξη για την κάλυψη 3 θέσεων Αναισθησιολόγου, Καρδιολόγου και Χειρούργου ειδικότητες απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία της Μονάδας.

Ο κ Δήμαρχος Χρήστος Χριστοδουλόπουλος εισηγήθηκε την παροχή οικονομικών κινήτρων σε 5 νεοδιοριζόμενους ιατρούς δηλαδή 3 που αφορά την τρέχουσα προκήρυξη και 2 γιατρούς σε μελλοντική προκήρυξη με την ρητή προϋπόθεση ότι οι συγκεκριμένοι ιατροί θα παρέχουν αποκλειστικά τις υπηρεσίες τους στη Νοσηλευτική Μονάδα Αμαλιάδας και δεν θα μετακινηθούν σε άλλη μονάδα. Το οικονομικό κίνητρο ανέρχεται σε 500 ευρώ το μήνα για κάθε γιατρό συνολικού προϋπολογισμού  30.000 ευρώ.

Η γενναία αυτή απόφαση της τοπικής αυτοδιοίκησης αποτελεί υπόδειγμα συνεργασίας και κοινωνικής ευθύνης. Είμαστε βέβαιοι ότι η κοινή αυτή προσπάθεια θα αποδώσει καρπούς, προσφέροντας στους συμπολίτες μας το επίπεδο υγειονομικής περίθαλψης που τους αξίζει.

Συνεχίζουμε μαζί, με γνώμονα την προστασία του κοινωνικού συνόλου.