Ετοιμος για την έναρξη κατασκευής για τις πέντε από τις οκτώ εργολαβίες της Πατρών Πύργου, ακόμη και μέσα στο 2018, δήλωσε νωρίτερα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε Περιφερειάρχη και (κυβερνητικούς) βουλευτές – Δημάρχους από Αχαΐα και Ηλεία. Αλλά η σύσκεψη δεν ενθουσίασε, λόγω αποκλεισμών και, κυρίως, λόγω καθυστερήσεων που έχουν διαψεύσει πλήρως την Κυβέρνηση.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης στην Αθήνα, ο υπουργός εξήγγειλε ότι σ ένα μήνα περνούν από το Ελεγκτικό Συνέδριο τα τμήματα Κυλλήνη-Βάρδα, Βάρδα-Σαγαίικα, Σαγαίικα-Κάτω Αχαγιά, Κάτω Αχαγιά-ΒΙΠΕ Πάτρας και ΒΙΠΕ Πάτρας-Μιντιλόγλι. Τα τμήματα του νέου Αυτοκινητοδρόμου θα περιλαμβάνουν οριστικά και τους κόσμους σε Αραξο, Κάτω Αχαΐα και ΒΙΠΕ Πάτρας.
Το δίλημμα του υπουργείου φαίνεται να είναι αν οι πέντε αυτές συνεχόμενες εργολαβίες πρέπει να προωθηθούν στη Βουλή χωριστά από τις τρεις στις οποίες προσωρινός μειοδότης είναι ο όμιλος Καλογρίτσα.
Για πολιτικούς λόγους αλλά και λόγω των έντονων αντιδράσεων των δημάρχων της Ηλείας που ήσαν παρόντες στη σύσκεψη χθες, η «Σολομώντεια λύση» που βρέθηκε σε αυτή τη φάση είναι να δοθεί περιθώριο ένα μήνα (μέχρι τις 15 Οκτωβρίου) προκειμένου να ξεμπλοκάρουν και να πάνε στο ΣτΕ οι τρεις πρώτες (ιεραρχικά) εργολαβίες, προκειμένου η Βουλή να ψηφίσει εξ ολοκλήρου το έργο.
πηγή:.pelop.gr