Με μία απόφαση 23 σελίδων ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, απέρριψε την ένσταση της ιταλικής εταιρείας GD Infrastrutture για το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στο δεύτερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου. Σε αρκετά σημεία της απόφασης που αναρτήθηκε στο «Διαύγεια», ο υπουργός χρησιμοποιεί αυστηρές εκφράσεις για να χαρακτηρίσει τα επιχειρήματα που παρουσίασε η ενιστάμενη εταιρία στο κείμενό της.
«Απορρίπτουμε ως νόμω και ουσία αβάσιμη στο σύνολό της την από 24/12/2018 Προδικαστική Προσφυγή» καταλήγει ο Χρ. Σπίρτζης. Σε προηγούμενες παραγράφους όμως κάνει λόγο, μεταξύ άλλων, για «προσχηματικές», «απαράδεκτες», «νομικά αβάσιμες» και «απορριπτέες» αιτιάσεις της ιταλικές εταιρίας. Συνηγορώντας στην κατακύρωση του διαγωνισμού στην τρίτη κατά σειρά εταιρία (Ιντρακατ).
Το επίμαχο τμήμα, Αμαλιάδα – Δουναίικα, είναι μήκους 9 χλμ., είναι το ένα εκ των τεσσάρων του νέου αυτοκινητόδρομου στο οποίο ο όμιλος συμφερόντων Καλογρίτσα είχε δώσει αρχικά καλύτερη προσφορά. Δύο από αυτά κατακυρώθηκαν στον «Τοξότη». Για τα άλλα δύο κρίθηκε ότι οι προσφορές που κατατέθηκαν δεν ήταν επαρκώς αιτιολογημένες και για αυτό ξεκίνησε ένας διερευνητικός γύρος ανάμεσα στους δύο επόμενους επιλαχόντες που οδήγησε στην κατακύρωση της εργολαβίας στην Ιντρακατ.
Στις 24 Δεκεμβρίου η ιταλική εταιρεία κατέθεσε ένσταση για να ανατρέψει την απόφαση με την οποία την απέκλεισε το υπουργείο. Στις απόψεις που εκφράζει το υπουργείο αναφέρει ότι η διαδικασία για να ειδοποιηθεί η δεύτερη επιλαχούσα εταιρία κινήθηκε πριν ακόμα λάβει τα διευκρινιστικά στοιχεία που είχε ζητήσει, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ήταν προαποφασισμένο να της κατακυρωθεί ο διαγωνισμός. Επίσης, υποστήριξε ότι το υπουργείο «ουδόλως εξέτασε την πληρότητα και τη βασιμότητα των περιεχομένων της έκθεσης διευκρινίσεών μας από ουσιαστικής απόψεως. Το μόνο που έπραξε η αναθέτουσα ήταν να ανεύρει και να επισημάνει τεχνικές παραλείψεις και σφάλματα».
πηγή:pelop.gr