Περίπου 1.500 πτήσεις ιδιωτικών τζετ αναμένονται αυτήν την εβδομάδα στα κοντινά αεροδρόμια του χιονοδρομικού κέντρου στις ελβετικές Άλπεις
Παρά το γεγονός ότι η κλιματική αλλαγή βρίσκεται στην πρώτη σειρά των ανησυχιών στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, οι επικεφαλής των επιχειρήσεων και οι εκπρόσωποι της πολιτικής συνεχίζουν να επιλέγουν πολύ συχνά τα ιδιωτικά τζετ για να πάνε στο ελβετικό θέρετρο και να συζητήσουν το σημαντικό αυτό θέμα.
Ένα νέο ρεκόρ 1.500 πτήσεων ιδιωτικών τζετ— διακόσιες περισσότερες σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, αναμένεται αυτήν την εβδομάδα στα κοντινά αεροδρόμια του χιονοδρομικού κέντρου στις ελβετικές Άλπεις, αναφέρεται στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία ναύλωσης Air Charter Service (ACS).
Πρόκειται για κάτι το παράδοξο, καθώς το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής βρίσκεται μεταξύ των μεγαλύτερων κινδύνων για την παγκόσμια οικονομία, όπως εκτιμούν οι συμμετέχοντες στο Φόρουμ, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση, που δόθηκε την περασμένη εβδομάδα στη δημοσιότητα από τους διοργανωτές.
Μάλιστα, αφού φθάσουν σε αεροδρόμια όπως της Ζυρίχης, σε απόσταση δύο ωρών με το τρένο, οι επιβάτες των ιδιωτικών πτήσεων συνεχίζουν το ταξίδι τους με ελικόπτερο, για να κερδίσουν χρόνο.
Εντέλει, η ζήτηση για τα ιδιωτικά τζετ την εβδομάδα του Νταβός υπερβαίνει κατά πολύ εκείνη που καταγράφεται κατά τη διάρκεια άλλων εκδηλώσεων, όπως το Super Bowl στις ΗΠΑ ή ο τελικός του Τσάμπιονς Λινγκ, επισημαίνει ο Άντι Κρίστι, ο εκπρόσωπος της ACS.
«Έχουμε κρατήσεις από το Χονγκ Κονγκ, την Ινδία ή τις ΗΠΑ. Κανένα άλλο γεγονός δεν είναι τέτοιου βεληνεκούς παγκοσμίως» υπογράμμισε.
Επιπλέον, οι πελάτες τείνουν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερα και ακριβότερα τζετ:
«Εν μέρει, αυτό οφείλεται στις μεγάλες αποστάσεις που πρέπει να διανύσουν, όμως αναμφίβολα και στο γεγονός ότι οι αντίπαλοι επιχειρηματίες δεν θέλουν να τους ξεπερνούν οι άλλοι» εκτιμά ο Κρίστι.
Οι διοργανωτές του Φόρουμ του Νταβός διαβεβαιώνουν ότι αντισταθμίζουν τη μόλυνση που προκαλούν με πρωτοβουλίες υπέρ του περιβάλλοντος και για να παρακινήσουν τους συμμετέχοντες να χρησιμοποιούν το τρένο καταβάλουν ένα μέρος από την αξία των εισιτηρίων.