Δραματική ήταν η εξέλιξη του Grand Prix του Μπαχρέιν, δεύτερου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, καθώς τα προβλήματα της Ferrari επέτρεψαν στον Lewis Hamilton να πάρει την πρώτη φετινή νίκη του!
O pole man Charles Leclerc, παρά την κακή του εκκίνηση είχε ανακάμψει και είχε τον αγώνα στα χέρια του, όταν προδόθηκε από την MGU-H της υβριδικής μηχανής της ιταλικής ομάδας. Έτσι άρχισε να γυρίζει αργά στην πίστα καθώς έχασε περίπου 40 άλογα, με αποτέλεσμα να τον περάσει με άνεση ο Hamilton 10 γύρους πριν τον τερματισμό!
Το ίδιο συνέβη και με την έτερη Mercedes του Valtteri Bottas τρεις γύρους πριν τον τερματισμό, με τη γερμανική ομάδα να βλέπει έναν αγώνα που εξελισσόταν αρνητικά για εκείνη, να μετατραπεί σε θρίαμβο!
Η μοναδική παρηγοριά για τον Leclerc ήταν πως η ξαφνική, διπλή εγκατάλειψη των δύο Renault δύο γύρους πριν το τέλος, προκάλεσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Και με αυτό να οριοθετεί το ρυθμό, ο Max Verstappen που ακολουθούσε με τη Red Bull-Honda, δεν μπορούσε να τον περάσει.
Παράλληλα, ο οδηγός της Ferrari πήρε και έναν επιπλέον βαθμό έχοντας σημειώσει τον καλύτερο γύρο.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Leclerc έκανε κακή εκκίνηση με αποτέλεσμα ο teammate του να στρίψει πρώτος. Σα να μην έφτανε αυτό, τον πέρασε και ο Bottas, την ώρα που τον πίεζε και ο Hamilton. Είχαν μάλιστα ανεπαίσθητη επαφή.
Κι ενώ φαινόταν πως τα πράγματα είχαν στραβώσει για τον Μονεγάσκο, μέσα σε μερικούς γύρους απέδειξε γιατί θεωρείτε ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στο σπορ. Αντεπιτέθηκε και άμεσα πέρασε τον Bottas, ροκανίζοντας σταδιακά και τη διαφορά από τον Vettel.
Η Ferrari δεν επενέβη στη μάχη και ο Leclerc επιχείρησε προσπέρασμα στην πρώτη στροφή στον έκτο γύρο, πήρε τα ηνία κι από εκεί κι έπειτα, φαινόταν άπιαστος! Πίσω του ο Vettel είχε καλύτερο ρυθμό από τον Hamilton στο δεύτερο stint, χρησιμοποιώντας τη μέση και τη μαλακή γόμα της Pirelli αντίστοιχα.
Ωστόσο μετά τα δεύτερο pit stop ο παγκόσμιος πρωταθλητής φάνηκε να έχει το πάνω χέρι. Βρέθηκε πολύ κοντά στον Γερμανό και στην πρώτη προσπάθεια να περάσει είχαν μία εντυπωσιακή αλλά καθαρή μονομαχία ρόδα με ρόδα! Προσπάθησε από την εξωτερική της στροφής 4, όμως ο Vettel κατάφερε να κρατηθεί.
Ένα γύρο μετά είχαμε επανάληψη της μάχης, με τον Vettel να χάνει τον έλεγχο της SF90 και να κάνει τετ α κε! Σα να μην έφτανε αυτό, μερικές εκατοντάδες μέτρα μετά έχασε την εμπρός πτέρυγά του, με τον αγώνα του να καταστρέφεται. Άλλαξε αεροτομή και ελαστικά αλλά έπεσε όγδοος.
Την ίδια ώρα στην κορυφή, ο Leclerc είχε προβάδισμα 10 δευτερολέπτων μέχρι που άρχισε το δράμα, στο οποίο η ομάδα του δεν μπορούσε να τον βοηθήσει.
«Είναι δύσκολο να το αποδεχθείς. Όμως έτσι είναι οι αγώνες και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί», υποσχέθηκε ο Leclerc που έλαβε την αναγνώριση από τους αντιπάλους του.
«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας σήμερα. Ο Charles έκανε καταπληκτική δουλειά και θα πρέπει να ήταν ιδιαιτέρως απογοητευτικό αυτό που συνέβη για εκείνον», είπε ο Hamilton.
Ο 5κις πρωταθλητής έφυγε νικητής σε έναν αγώνα όπου φαινόταν πως η δεύτερη θέση θα ήταν το μέγιστο δυνατό, με τον Bottas να τον πλαισιώνει στο δεύτερο συνεχόμενο 1-2 της Mercedes. Είναι όμως ο Φινλανδός αυτός που προηγείται στη βαθμολογία, με 44 πόντους έναντι 43 του Βρετανού κι αυτό χάρη στον έξτρα πόντο που πήρε στην Αυστραλία σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Ένα βήμα από το βάθρο, αυτή τη φορά χωρίς όμως να προκαλεί πυροτεχνήματα, ήταν ο Verstappen, δίνοντας συνέχεια στο θετικό ξεκίνημα στη σεζόν. Ο Vettel είδε τελικά πέμπτος την καρό σημαία, μπροστά από τον rookie Lando Norris που ήταν έκτος για τη McLaren!
Έβδομος ήταν ο Kimi Raikkonen με την Alfa Romeo και ακολούθησαν ο Pierre Gasly που πήρε τους πρώτους του βαθμούς ως οδηγός της Red Bull Racing, o Alex Albon της Scuderia Toro Rosso και ο Sergio Perez με τη Racing Point.
Αναλυτικά η κατάταξη:
πηγή:www.newsauto.gr