Πρόγραμμα 1 εκατ. ευρώ, με έτοιμο πλάνο προβολής της Δυτικής Ελλάδας που θα καλύψει το 2021 και τις εκδηλώσεις για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση, θέτοντας βάσεις και για διεθνή προβολή σημαντικών άλλων επετείων όπως η συμπλήρωση -το 2024- 2.800 χρόνων από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ηλεία, εκκινεί η απερχόμενη Περιφερειακή Αρχή.
Το σχέδιο που περιλαμβάνει την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου, προκειμένου για πρώτη φορά να υπάρχει ένα ενιαίο οργανωμένο πρόγραμμα δράσης, αναφέρεται στην ολοκληρωμένη προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Δυτικής Ελλάδας.
Με βάση σύγχρονα εργαλεία marketing, για την ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής.
Η καμπάνια απευθύνεται κυρίως στο εξωτερικό και χώρες της Βαλκανικής που «ήρθαν» πιο κοντά, με την ολοκλήρωση της Ολυμπίας και Ιονίας οδού και με την δυνατότητα συνδρομής μέσω του Αεροδρομίου Αράξου.
Καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση των προσφορών είναι η 23η Αυγούστου ενώ ο διαγωνισμός γίνεται μέσω του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων, με την προκήρυξη να διατίθεται μέσω και των εκδόσεων της ΕΕ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ
Το έργο έχει τέσσερα τμήματα προϋπολογισμού 290, 270, 249 και 191 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ.
Το πρώτο τμήμα αφορά τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε 12 μεγάλες τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, Ουτρέχτη, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βερολίνο, Μόσχα, Παρίσι, Βαρσοβία, Λονδίνο, Σαγκάη, Βιέννη, Τελ Αβίδ και Ρίμινι και δύο γνωστές του εσωτερικού, Philoxenia Θεσ/νικης και Tourism Expo Αθηνών. Ο ανάδοχος θα αναλάβει να οργανώσει τόσο τα μέλη της αποστολής όσο και τους συμμετέχοντες, δήμους, επιχειρήσεις κ.λπ. Θα αναλαμβάνει επίσης και τη μεταφορά των προϊόντων, των υλικών προβολής και των απαραίτητων διαδικασιών για ραντεβού και εκδηλώσεις ειδικά για την περιοχή.
ΕΞΟΔΟΣ ΣΕ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
Η 2η μεγάλη ενότητα δράσεων είναι η διοργάνωση μιας σειράς ειδικών εκδηλώσεων σε μεγάλες πόλεις του κόσμου, όπως π.χ. Λονδίνο, Μόσχα, Μιλάνο, Βελιγράδι και Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είτε στη διάρκεια μεγάλων εκθέσεων είτε αυτόνομα με στόχο να τοποθετηθεί το τουριστικό προϊόν σε κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία, δημιουργώντας τον απαραίτητο… θόρυβο γύρω από το τουριστικό μας προϊόν σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα στις μεγάλες κοσμοπολίτικες πρωτεύουσες. Στα πλαίσια αυτά ο ανάδοχος θα κληθεί να διαχειριστεί με ειδικό τρόπο και το πολύγλωσσο υλικό που ήδη διατίθεται στην ηλεκτρονική σελίδα της ΠΔΕ. Στο «παιχνίδι» της εξ αποστάσεως προβολής θα μπουν και μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η Google προκειμένου να καλυφθεί το έδαφος σε περιοχές που δεν θα μπορούν να προσεγγίσουν τα στελέχη της ΠΔΕ, μέσω του αναδόχου.
Στην εξ αποστάσεως προβολή θα δοθεί έμφαση τόσο στα Βαλκάνια όσο και την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Η καμπάνια σε Ελλάδα, Βαλκάνια και Ανατ. – Βόρεια Ευρώπη θα περιλαμβάνονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook και Instagram).