Στην εξαγορά της Entertainment One, βρετανικής εταιρείας που παράγει περιεχόμενο ψυχαγωγίας κυρίως για παιδιά, μεταξύ των οποίων και η διάσημη «Πέππα το γουρουνάκι», προχωρά η αμερικανική παιχνιδοβιομηχανία Hasbro.
Η Hasbro καταβάλει για την Βρετανίδα Πέππα το αστρονομικό ποσό των 4 δισ. δολαρίων, σε μια ένωση του κόσμου των «Μικρών μου πόνι» και των «Τρανσφόρμερς» με το αξιαγάπητο γουρουνάκι, αλλά και τους ιδιαίτερα δημοφιλείς «πυτζαμοήρωες».
Οι πυτζαμοήρωες μια σύλληψη γαλλο-βρετανικής έμπνευσης ανήκει επίσης στη λίστα της εταιρίας που εξαγόρασε η Hasbro
Με στόχο να βγάλουν την… Πέππα στον κινηματογράφο
Η Hasbro σκοπεύει να επεκταθεί πέραν της αγοράς παιχνιδιών, όπου διαθέτει μεν τεράστιο μερίδιο στην αγορά, βλέπει δε κάμψη στις πωλήσεις. Σκοπός του κολοσού παιδικών παιχνιδιών είναι να αναπτυχθεί στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο.
Η Hasbro ευελπιστεί ότι θα επιτύχει ετήσια εξοικονόμηση κόστους ύψους 130 εκατ. δολαρίων έως το 2022 χάρη στη συμφωνία. «Με τις δημιουργικές δυνατότητες της Entertainment One μπορούμε να φτάσουμε σε κοινά σε όλες τις οθόνες» δηλώνει ο γενικός διευθυντής της Hasbro Μπράιν Γκόλντνερ.
Γεμάτα τα ράδια των παιχνιδάδικων με την Πέππα το γουρουνάκι. Η Βρετανίδα είχε απαγορευτεί στην Κίνα / Φωτογραφία: AP Photos
Ηδη, η Hasbro έχει συμφωνήσει με την εταιρία κινηματογραφικών ταινιών Paramount Pictures από το 2017 την παραγωγή live-action ταινιών στα πρότυπα της μαζική παραγωγής της Disney που έχουν σαρώσει τις εισπράξεις στα σινεμά όλου του κόσμου (Βασιλιάς των Λιονταριών, Αλαντίν, Η Πεντάμορφη και το τέρας κα).
Η διάσημη Πέππα το Γουρουνάκι
Η Πέπα το γουρουνάκι είναι ένα παιδικό πρόγραμμα από τη Βρετανία, που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 40 γλώσσες σε όλο τον κόσμο, ενώ έχει κερδίσει τρία βραβεία BAFTA. Τον Μάιο του 2004, το πρώτο επεισόδιο της Πέπα έκανε πρεμιέρα στο Channel 4 και ο θρύλος της άρχιζε να χτίζεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Το success story της Πέπα λίγο έλειψε να μην εκκινήσει ποτέ, αφού οι δημιουργοί της έδωσαν κυριολεκτικά αγώνα μέχρι τελικής πτώσης για να πείσουν κάποιον να ενδιαφερθεί για το δημιούργημά τους.
Επεισόδια στην τηλεόραση, αμέτρητα παιχνίδια και αξεσουάρ για παιδιά, αλλά και θεματικά πάρκα από τον κόσμο της Πέππας το γουρουνάκι / Φωτογραφία: AP Photos
Η ιδέα για το μικρό γουρουνάκι στην τετραμελή οικογένεια των γουρουνιών, γεννήθηκε στους δημιουργούς της Πέπας το γουρουνάκι, Νέβιλ Άσλεϊ και Μαρκ Μπέικερ το 2000.
Άνεργοι και οι δύο, αποφάσισαν να συμπράξουν και μαζί με τον παραγωγό Φιλ Ντέιβις να φτιάξουν ένα χαρακτήρα που θα λατρέψουν τα μικρά παιδιά. Όσο όμως προσπαθούσαν να πουλήσουν την ιδέα της γουρουνοοικογένειας, έπεφταν σε τοίχο, με αποτέλεσμα να βρίσκονται ένα βήμα πριν τοποθετήσουν μια για πάντα το πόνημά τους στο αρχείο.
Για να καταλάβετε την επιτυχία της Πέππας, το εν λόγω βίντεο, ένα από τα δεκάδες στο YouTube έχει περισσότερα από 2 εκατ. views
Η δύσκολη αρχή για την επιτυχία της Πέπας το γουρουνάκι
«Φτάσαμε στο σημείο να πρέπει να χωρίσουμε τα τσανάκια μας και να βρούμε δουλειά» σημειώνει ο Ντέιβις με τον Άσλεϊ να εξηγεί πως επί ένα χρόνο είχε βγάλει μόλις 400 αγγλικές λίρες, πράγμα που σήμαινε πως για να πουλήσουν την ιδέα τους, αναγκάστηκαν να «βάλουν χέρι» στις αποταμιεύσεις τους.
Τελικά, η ενασχόλησή τους με κάποιο διαφημιστικό τους επέτρεψε να εξασφαλίσουν ένα χρηματικό ποσό και έτσι να βάλουν μπροστά την ιδέα τους για την Πέπα.
Πηγή: iefimerida.gr