“Η γνώση είναι ένα μεγάλο παιχνίδι”
Με κάθε λαμπρότητα και επισημότητα τελέστηκε ο αγιασμός στο 7ο δημοτικό σχολείο Πύργου από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ηλείας κ.κ. Γερμανό παρουσία του δημάρχου Πύργου κ. Παναγιώτη Αντωνακόπουλου, του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου κ. Επαμεινώνδα Κυριαζή και του διευθυντή του σχολείου κ. Δημήτρη Μικέλη.
Μετά τον αγιασμό, ο σεβασμιώτατος απευθυνόμενος στα παιδιά του δημοτικού, μιλώντας με την τέχνη της παραβολής, έδειξε ένα κούτσουρο ελιάς που είχε φέρει μαζί του, τονίζοντας την χρησιμότητά του όταν “πελεκηθεί” σωστά. “Κάπως έτσι, τόνισε, με διάβασμα και επιμέλεια ο άνθρωπος μπορεί να γίνει χρήσιμος στην κοινωνία”.
Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο κ. Αντωνακόπουλος ο οποίος ευχήθηκε μια αποδοτική και χαρούμενη χρονιά σε παιδιά, δασκάλους και γονείς. “Η γνώση είναι ένα μεγάλο παιχνίδι όπως και η εκπαίδευση και πρέπει όλοι εσείς φέτος να κερδίσετε”. Κάνοντας μάλιστα χιούμορ για τις νέες συνήθειες των παιδιών και το χρόνο που σπαταλούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης., δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει τις δύσκολες εποχές που διανύουμε όπως και τις θυσίες που κάνουν οι γονείς προκειμένου να παρέχουν στα παιδιά τους τα καλύτερα μέσα. Αναφερόμενος όμως στο ρόλο της πολιτείας για την καλή ποιότητα ζωής των μαθητών σημείωσε μια σειρά έργων που ήδη υλοποιούνται αλλά και θα δρομολογηθούν σύντομα από τον Δήμο. “Η πολιτεία είναι υπεύθυνη για να έχετε εσείς καλές συνθήκες στο σχολείο. Προσπαθήσαμε να φύγουν εκατοντάδες τόνοι σκουπιδιών από την πόλη. Έχουμε ελέγξει τις αθλητικές υποδομές των σχολείων ώστε τα παιδιά να αθλούνται με ασφάλεια. Γίνονται οι απαραίτητες παρεμβάσεις στο καλυμβητήριο και σύντομα θα δοθεί προς χρήση. Επιπλέον ως δήμος θα φροντίσουμε να εγκαινιάσουμε σειρά δημοτικών εργαστηρίων όπως μουσικής, γυμναστικής, θεάτρου ώστε όλα τα παιδιά να έχουν ποιοτικό ελεύθερο χρόνο”. Τέλος ο δήμαρχος Πύργου και με την ιδιότητα του γιατρού τόνισε την αξία της καλής διατροφής για την ανάπτυξη των παιδιών και υπογράμμισε την σπουδαιότητα του να έρχονται οι μαθητές σε επαφή με την εκκλησία για την ψυχοσωματικής τους ανάπτυξη.