Ο Στέφανος Τσιτσιπάς κατέκτησε το ATP Masters στο Λονδίνο και καθιερώθηκε στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι αποτελεί ένα από τα πιο “καυτά” ονόματα του αθλήματος.
Μόλις σε ηλικία 21 ετών, ο Έλληνας τενίστας ήταν μακράν ο μικρότερος που συμμετείχε στο τουρνουά, γράφοντας ιστορία και ως μόλις ο έκτος νεότερος που κατακτά το τρόπαιο, δίπλα σε ονόματα θρύλους του αθλήματος.
Παράλληλα όμως, ο Τσιτσιπάς “εκτόξευσε” και τα έσοδά του στη φετινή χρονιά, αφού η νίκη του στο Λονδίνο, του απέφερε το εντυπωσιακό ποσό των 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
“Αγγίζει” τα 10 εκατομμύρια ευρώ σε χρηματικά έπαθλα
Το ποσό αυτό ήρθε να προστεθεί στα έσοδα – μαμούθ που είχε τη φετινή σεζόν, στην οποία και έκανε το… ξεπέταγμά του, προς την κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης, με την είσοδό του στο to10.
Για να συμβεί αυτό, ο κορυφαίος Έλληνας τενίστας κατάφερε να κατακτήσει δύο τίτλους σε Μασσαλία και Εστορίλ, αλλά και να φθάσει σε τρεις ακόμη τελικούς σε Ντουμπάι, Μαδρίτη και Πεκίνο.
Τα έσοδά του από χρηματικά έπαθλα, έφθασαν έτσι τα 6,712 εκατ. δολάρια το 2019, “εκτινάσσοντας” το συνολικό ποσό από το 2016 που έγινε επαγγελματίας και μετά, στα 9,865 εκατ. δολάρια.
“Χρυσάφι” στα πόδια του από διαφημίσεις
Την ίδια ώρα, ο Στέφανος Τσιτσιπάς αποτελεί ένα από τα πιο “καυτά” πρόσωπα και ως… διαφημιστικό προϊόν, αφού οι προτάσεις που δέχεται για να συνδέσει το όνομά του και το πρόσωπό του με διάφορα brands είναι αναρίθμητες.
Ο ίδιος έχει κάνει όμως πολύ προσεκτικές κινήσεις και σε αυτό το “κομμάτι”, μέσω των ανθρώπων που τον εκπροσωπούν, έχοντας επιλέξει μεγάλες επιχειρήσεις, οι οποίες στο παρελθόν έχουν συνδεθεί και με άλλους θρύλους του αθλήματός του.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία του από το 2018 με τη Rolex, η οποία συνεργάζεται εδώ και πολλά χρόνια και με τον Ρότζερ Φέντερερ, έχοντας άμεση σύνδεση γενικότερα με το τένι.
Κορυφαίο brand έχει επιλέξει και από τον τομέα των αθλητικών ειδών, αφού μετά την αρχική συνεργασία του με τη Lotto, πλέον έχει αποκλειστική συνεργασία με την Adidas, υπογράφοντας μαζί της συμβόλαιο από το 2015 κιόλας.
Από τον Ιούλιο του 2019 όμως, συνεργάζεται και με τη Unilever στην Ελλάδα, διαφημίζοντας τα προϊόντα Rexona, μέσα και από σχετικό τηλεοπτικό σποτ, το οποίο έχει γίνει viral και στο youtube με πάνω από 750.000 προβολές.
Τέλος και όσον αφορά τον προσωπικό του εξοπλισμό, έχει επιλέξει τη συνεργασία του με ένα από τα κορυφαία brand του τένις, τη Wilson, η οποία και τον προμηθεύει με ρακέτες για τα παιχνίδια του στα κορτ.