Γίγας καπέλο-σομπρέρο για την κοινωνική αποστασιοποίηση

 

 

 

 

α περισσότερα εστιατόρια ανοίγουν και πάλι τις πόρτες τους στο κοινό, με την προϋπόθεση ότι θα πρέπει να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας ανάμεσα στους πελάτες. Πολλά καταστήματα στον κόσμο ανακαλύπτουν πρωτότυπες ιδέες για να το πετύχουν.  Αυτό έχει κάνει και η αλυσίδα Burger King, η οποία κατά την είσοδο των πελατών στο χώρο της τους προσφέρει τεραστίων διαστάσεων καπέλα.

Ορισμένοι παρομοιάζουν τα καπέλα που λανσάρει η εταιρία με σομπρέρο κι άλλοι με στέμμα, ωστόσο από όποια οπτική και να το δούμε το αποτέλεσμα είναι η διατήρηση των αποστάσεων μεταξύ των πελατών. Φορώντας τα τεράστια καπέλα οι πελάτες απέχουν σχεδόν 2 μέτρα  μεταξύ τους. «Θέλαμε να ενισχύσουμε τους κανόνες ασφάλειας και υγιεινής που ακολουθούνται στα εστιατόριά μας», δηλώνει εκπρόσωπος του Burger King. «Το καπέλο της κοινωνικής αποστασιοποιήσης είναι ένας διασκεδαστικός και παιχνιδιάρικος τρόπος για να υπενθυμίσουμε στους επισκέπτες μας να κρατούν αποστάσεις ενώ απολαμβάνουν το φαγητό τους».

 

Αυτή δεν είναι η μόνη ιδέα που ακολουθεί το Burger King για τις απαιτούμενες αποστάσεις. Στην Ιταλία, η αλυσίδα προσφέρει μπέργκερ με τριπλάσια ποσότητα ωμού κρεμμυδιού από το συνηθισμένο, θεωρώντας ότι η μυρωδιά του θα κρατήσει σε αποστάσεις τους επισκέπτες!

πηγή:https://perierga.gr/