Το Instagram αλλάζει-Που δίνει έμφαση

 

 

 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ανακοίνωσε μια σειρά από νέες λειτουργίες πάνω στις οποίες εργάζεται το Instagram για να βοηθήσει τους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου να βγάλουν περισσότερα χρήματα.

Ήδη, πολλοί δημιουργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πληρώνονται για την ανάρτηση και προώθηση περιεχομένου που χρηματοδοτείται κυρίως από επιχειρήσεις. Στόχος του Ζούκερμπεργκ και της ομάδας του είναι από εδώ και στο εξής το Instagram να διαδραματίζει έναν πιο ενεργό ρόλο στην όλη υπόθεση. Επιθυμούν η δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα να διευκολύνει μάρκες και brands να ανακαλύπτουν αναδυόμενους δημιουργούς, δήλωσε ο Άνταμ, επικεφαλής εικόνας και βίντεο της Facebook.

«Πρέπει να είμαστε αρωγός στο έργο που έχουν αναλάβει οι επωνυμίες ώστε να βρίσκουν δημιουργούς που θα είναι μοναδικά ευθυγραμμισμένοι και ταιριαστοί με την φιλοσοφία και το προφίλ της κάθε επιχείρησης αλλά και το αντίστροφο», δήλωσε.

Οι νέες αυτές οι λειτουργίες του Instagram έρχονται σε μια περίοδο που η Facebook προσπαθεί να προσαρμοστεί στις πρόσφατες αλλαγές στο οικοσύστημα iOS της Apple που πιθανότατα να δυσκολέψουν την εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης να προωθεί συγκεκριμένες διαφημίσεις σε χρήστες iPhone και iPad.

Δίνοντας, ωστόσο μεγαλύτερη έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις αγορές που θα πραγματοποιούνται απευθείας μέσα από τις εφαρμογές του, ο τεχνολογικός κολοσσός μπορεί πιο αποτελεσματικά να προσφέρει εξατομικευμένες διαφημίσεις στους χρήστες εκπληρώνοντας τις επιθυμίες των διαφημιζόμενων.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το CNBC, o Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε επίσης και την δημιουργία καταστημάτων δημιουργών, τα οποία θα τους επιτρέπουν να πωλούν και εκείνοι αγαθά σε χρήστες του Instagram απευθείας μέσω των προφίλ τους στο κοινωνικό δίκτυο.

Πέρυσι, η εταιρεία λάνσαρε για πρώτη φορά τα Facebook και Instagram Shops ως μέρος προώθησης του ηλεκτρονικού εμπορίου εντός των υπηρεσιών της. Αυτά τα καταστήματα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να πωλούν απευθείας σε χρήστες. Ορισμένοι κορυφαίοι δημιουργοί, όπως η Κιμ Καρντάσιαν για παράδειγμα, έχουν ήδη καταστήματα στα προφίλ τους στο Instagram. Τα καταστήματα δημιουργών θα επιτρέψουν σε περισσότερους να πουλούν το περιεχόμενό τους μέσω του Instagram.

πηγή:pelop.gr