Αμαλιάδα: Η έφεση που αλλάζει τα δεδομένα στον θάνατο της Άννας Πολλάτου – Δεν άνοιξε και ο αερόσακος

 

 

 

 

 

«Η πρωτοφανής συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν εξηγήθηκε ποτέ έως σήμερα», αναφέρει ο δικηγόρος της οικογένειας – Το τροχαίο ατύχημα οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος στο αυτοκίνητο

Νέα δεδομένα στην υπόθεση του θανάτου της ολυμπιονίκου  Άννας Πολλάτου, προκύπτουν μετά την Εφεση από την Εισαγγελία Εφετών Πατρών στην αθωωτική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αμαλιάδας για στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η έκθεση εφέσεως του αντιεισαγγελέα Εφετών κ. Χρήστου Καραγιάννη με αριθμό 11/2021 αναφέρει ότι ο θάνατος της αθλήτριας της ρυθμικής γυμναστικής στο τροχαίο ατύχημα στις 17 Μαΐου 2014 στη Βάρδα Ηλείας, οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος στο αυτοκίνητο που οδηγούσε και αποφαίνεται ότι να πρέπει να κριθεί ένοχος ο εκπρόσωπος της εταιρείας για ανθρωποκτονία από αμέλεια αλλάζοντας όλο το σκηνικό στην πολύκροτη υπόθεση.

Μάλιστα στην έκθεση των 14 σελίδων μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι όπως προκύπτει από καταθέσεις και τις εκθέσεις των ιατροδικαστών και πραγματογνωμόνων «υφίσταται αιτιώδης σύνδεσμος ανάμεσα στα κατασκευαστικά ελαττώματα του οχήματος και στην επέλευση του θανάτου της Άννας Πολλάτου, καθόσον η αποκόλληση του ταμπλό και του τιμονιού αφαίρεσαν το απαιτούμενο πλαίσιο στήριξης της παθούσας και αύξησαν ουσιωδώς και σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό το μέγεθος των δυνάμεων που αυτή δέχτηκε, με συνέπεια να βρεθεί εκτός πλαισίου καθίσματος, προς τα πίσω και αριστερά, και να αποβιώσει ακαριαία».

efesi-648

Ο δικηγόρος της οικογένειας της Ολυμπιονίκου κ. Γιάννης Μαρακάκης τονίζει στο protothema.gr πως «Για πρώτη φορά διώκεται στην Ελλάδα ως κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία από αμέλεια αλλοδαπός νόμιμος εκπρόσωπος μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Το τροχαίο της Άννας Πολλάτου έχει δυο πρωτοφανή δεδομένα.

Giannis-marakakis-5
Ο δικηγόρος, Γιάννης Μαρακάκης

Την αποκόλληση του τιμονιού από την κολόνα του και την εισχώρηση του ταμπλό μέσα στην καμπίνα του οδηγού. Εξαιτίας μάλιστα της αφαίρεσης του τιμονιού όχι απλώς χάθηκε ο έλεγχος του αυτοκινήτου αλλά δεν άνοιξε και ο αερόσακος κατά τη σύγκρουση.

Η πρωτοφανής συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν εξηγήθηκε ποτέ έως σήμερα από την κατασκευάστρια εταιρεία. Η απαλλακτική πρωτόδικη απόφαση ήταν απογοητευτική και απέδειξε ότι οι τεχνικές δυσκολίες αποπροσανατόλισαν. Ο Εφετης εισαγγελέας παρά την ασφυκτική προθεσμία ορθά προσέβαλε την προκλητική κατά την άποψη μας απόφαση και έτσι ένα τέτοιο σκανδαλώδες έγκλημα δεν θα μπει κάτω από το χαλί».

πηγή:https://www.protothema.gr/