Ελλάς το μεγαλείο σου – Σε λάθος τροχούς τοποθετούσαν οι Έλληνες οδηγοί τις αλυσίδες

 

 

 

Για να ελαφρύνουμε το κλίμα των τελευταίων ημερών και να διασκεδάσουμε την κατάσταση που έζησαν χιλιάδες συμπολίτες μας, εστιάζουμε στη λάθος χρήση των αλυσίδων από δεκάδες Έλληνες οδηγούς.

Η συζήτηση γύρω από τα προβλήματα που προκάλεσε η πρόσφατη κακοκαιρία και η έντονη χιονόπτωση στο λεκανοπέδιο της Αττικής καλά κρατεί, με τους περισσότερους να «φωτογραφίζουν» το ίδιο το Ελληνικό Κράτος και την Τοπική Αυτοδιοίκηση για τη χαοτική κατάσταση την οποία έζησαν και συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να ζουν χιλιάδες συμπολίτες μας.

Βλέπετε, τα αποκλεισμένα αυτοκίνητα από τον… ιστορικό χιονιά παραμένουν σταθμευμένα σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, ανάμεσα σε τόνους συσσωρευμένου χιονιού και πάγου, τα πεζοδρόμια έχουν εξελιχθεί σε πραγματικές παγίδες θανάτου για τους πεζούς ενώ πολλά νοικοκυριά βρίσκονται στο… σκοτάδι, καθώς στερούνται την πολυτέλεια της ηλεκτρικής ενέργειας.

Και ενώ όλοι μας περιμένουμε με κομμένη την ανάσα την απόδοση των ευθυνών, απολαμβάνοντας το επικοινωνιακό πινγκ πονγκ μεταξύ εκπροσώπων του Κράτους, Αττικής Οδού και δημοτικών αρχών, δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη η εμφανής και ως έναν βαθμό δικαιολογημένη, αδυναμία μιας μερίδας οδηγών αυτού του τόπου να προσαρμοστούν στις ιδιαίτερες κλιματολογικές συνθήκες.

Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμένεις από τον Έλληνα οδηγό να καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της κίνησης πάνω στον πάγο και το χιόνι, χωρίς να διαθέτει τα κατάλληλα ελαστικά ή έστω τον απαραίτητο εξοπλισμό, ωστόσο, ακόμα και σε εκείνες τις περιπτώσεις που π.χ. οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων είχαν προβλέψει για την παρουσία αλυσίδων, δεν έλειψαν τα ευτράπελα περιστατικά.

Κι αυτό γιατί αρκετοί δεν κατάφεραν να… μαντέψουν σωστά σε ποιους τροχούς θα έπρεπε να τοποθετήσουν τις αντιολισθητικές αλυσίδες. Πέρα από αδαείς, ορισμένοι οδηγοί αποδείχθηκαν και εξαιρετικά άτυχοι μιας και οι πιθανότητες να επιλέξεις τους λάθος τροχούς ή για την ακρίβεια τον λάθος άξονα για την τοποθέτηση των αλυσίδων είναι 50%.

Κάπως έτσι, λοιπόν, φτάσαμε σε εικόνες με πισωκίνητα αυτοκίνητα να φορούν αλυσίδες στους μπροστινούς τροχούς και οχήματα με κίνησης στους μπροστινούς τροχούς να φέρουν αλυσίδες στους πίσω.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που οφείλεται να γνωρίζεται είναι ότι οι αλυσίδες τοποθετούνται πάντοτε στους κινητήριους τροχούς, συνεπώς είναι κρίσιμο να γνωρίζετε ποιος είναι ο άξονας στον οποίο μεταδίδεται η κίνηση στο όχημά σας.

Αξίζει, πάντως, να σημειώσουμε ότι η άγνοια των οδηγών στο συγκεκριμένο… γνωστικό πεδίο δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, καθώς μια έρευνα στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού είχε αφήσει μετεξεταστέους το 90% των ιδιοκτητών της BMW Σειράς 1, καθώς δεν γνώριζαν ότι η συγκεκριμένη γενιά του αυτοκινήτου ήταν πισωκίνητη.

πηγή:https://www.carandmotor.gr/