«Πάσο καυσίμων»: Πώς θα πάρουν οι δικαιούχοι το επίδομα και τι ποσά θα λάβουν

 

 

 

Με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό που έχει κλειδώσει, όπως γινόταν και με το freedom pass, οι δικαιούχοι θα μπαίνουν στην ειδική πλατφόρμα μέσω του gov.gr και θα πρέπει να εμφανίζονται στο Taxis ως ιδιοκτήτες ή συνιδιοκτήτες του οχήματος

Με ένα «πάσο» που θα μοιάζει πολύ με το freedom pass που είχε υιοθετηθεί, προκειμένου να δοθεί κίνητρο στους νέους να εμβολιαστούν, θα μοιάζει η επιδότηση που δρομολογεί η κυβέρνηση, προκειμένου να στηρίξει τους καταναλωτές ως προς το αυξημένο κόστος βενζίνης και πετρελαίου κίνησης.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να στηρίξει όχι απλά τους μη έχοντες, αλλά και αυτούς που ανήκουν στη μεσαία τάξη, με ένα «κουπόνι», το οποίο θα ενσωματώνει μια επιδότηση κάποιων λεπτών του ευρώ ανά λίτρο, για 60 λίτρα τον μήνα, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός.

Συνεπώς, μιλάμε για 180 λίτρα στο τρίμηνο. Το μηνιαίο ποσό της επιδότησης αναμένεται να είναι πέριξ των 15 ευρώ ανά μήνα, όπερ σημαίνει ότι η επιδότηση ανά λίτρο θα είναι περί τα 20 λεπτά του ευρώ. Συνεπώς, με έναν απλό υπολογισμό του ποσού ανά λίτρο επί των 60 λύτρων σε μηνιαία βάση, βγαίνει το τελικό ποσό της επιδότησης.

Με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό που έχει κλειδώσει, όπως γινόταν και με το freedom pass, οι δικαιούχοι θα μπαίνουν στην ειδική πλατφόρμα μέσω του gov.gr και θα πρέπει να εμφανίζονται στο Taxis ως ιδιοκτήτες ή συνιδιοκτήτες του οχήματος. Το ποσό θα δίνεται στους δικαιούχους ως voucher ή θα πιστώνεται απευθείας στο ΙΒΑΝ του λογαριασμού τους και μάλιστα η πίστωση θα γίνει για όλο τρίμηνο. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα μπορεί να το χρησιμοποιεί σε ένα «γέμισμα», για παράδειγμα, ή να “σπάει” το ποσό μέσα στον μήνα, αναλόγως τι τον εξυπηρετεί.

Όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, το μέτρο αφορά πολίτες που έχουν οικογενειακό εισόδημα μέχρι 30.000 ευρώ, ενώ για άγαμους ο πήχης είναι κάπως χαμηλότερος. Τα κριτήρια θα είναι εισοδηματικά και όχι περιουσιακά, όπως γίνεται για τον υπολογισμό της περιμέτρου αποδεκτών της «επιταγής ακρίβειας», μιας και είναι σαφές ότι όλοι επιβαρύνονται από το κόστος των καυσίμων, ανεξαρτήτως του αν έχουν ακίνητη περιουσία ή όχι.