Αυγερινοπούλου: Συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Πάτρας – Πύργου 

 

 

 

Το τρένο από την Πάτρα να φτάσει και σε Κρέστενα και Ζαχάρω

Με αφορμή την ολοκλήρωση της μελέτης ανάλυσης κόστους – οφέλους για την
σιδηροδρομική σύνδεση Πάτρα – Πύργος και της υποβολής του τεχνικού δελτίου προς έγκριση
στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Βουλευτής Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσία –
Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, προέβην στην κάτωθι δήλωση:
«Ένα, ακόμη, έργο πνοής για την Ηλεία μας βαίνει προς ολοκλήρωση. Με συντονισμένες
ενέργειες και προγραμματισμό, η επαναδραστηριοποίηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης
Πάτρας – Πύργου, ικανοποιώντας το πάγιο αίτημα της κοινωνίας, συμβασιοποιείται μέχρι το
τέλος του 2022 και θα επαναλειτουργήσει το 2024.
Αναπτύσσουμε τις υποδομές του Νομού μας και δημιουργούμε συνδυασμένες μεταφορές,
«κλειδί» για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου μας, για τη στήριξη της αγροτικής παραγωγή
μας, την παροχή ποιότητας ζωής στους κατοίκους και τη δημιουργία νέων και πρόσθετων
θέσεων εργασίας στο Νομό μας.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τον Υπουργό και τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα
Καραμανλή και κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο, καθώς και τον Πρόεδρο του Οργανισμού
Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), κ. Σπυρίδων Πατέρα και τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα
Σύμβουλο, κ. Θανάση Κοτταρά, που εξ αρχής, ήδη από το 2020, είχαν εντάξει στον σχεδιασμό
τους την επαναδραστηριοποίηση και τον εκσυγχρονισμό του τρένου έως τον Πύργο και τη
σύνδεση με την Αρχαία Ολυμπία και το Κατάκολο ως σημαντικού έργου ανάπτυξης της Ηλείας.
Ο σχεδιασμός αυτός ήταν ανάμεσα στις προτεραιότητες του ΟΣΕ από την αρχή της αναλήψεως
της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.
Σε νεότερη επικοινωνία μου τόσο με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, όσο και την
Διοίκηση του ΟΣΕ αιτήθηκα η σιδηροδρομική γραμμή του τρένου να επεκταθεί πέραν του
Πύργου και να καλύψει, όπως παλιά, και το Νότιο Τμήμα του Νομού Ηλείας, να φτάσει
δηλαδή έως την Κρέστενα, τη Ζαχάρω και την Κυπαρισσία, και εφόσον ενδιαφέρεται και η
Μεσσηνία, ως την Καλαμάτα τουλάχιστον.  Η Γραμμή του Τρένου που προϋπήρχε ήταν Πάτρα-
Καλαμάτα. Αυτή η επέκταση θα είναι ιδιαίτερα σημαντική τόσο για τις επιβατικές μεταφορές,
όσο και για τον τουρισμό και τις μεταφορές εμπορευμάτων στο Νομό μας. Ελπίζω στο
μελλοντικό σχεδιασμό της Κυβέρνησης να μπορέσει να ενταχθεί και αυτό το τμήμα του
σιδηροδρόμου».