Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, η Αναστασία έχει γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα ονόματα ελληνικής δισκογραφίας. Στα πρώτα της κιόλας δισκογραφικά βήματα η 19χρονη τραγουδίστρια καταφέρνει ως Ελληνίδα πρέσβειρα της #SpotifyEQUAL καμπάνιας για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, να στηρίξει μαζί και με άλλες γυναίκες καλλιτέχνιδες από όλον τον κόσμο μέσω του Spotify το γυναικείο «αποτύπωμα» και την γυναικεία επιρροή στην παγκόσμια μουσική σκηνή.
Το ντεμπούτο single της «Αμαρτίες» έχει μέχρι σήμερα ξεπεράσει τα 9 εκατομμύρια streams στο Spotify έχοντας γίνει τετραπλά πλατινένιο, ενώ και το τελευταίο της τραγούδι «Λίγο Λίγο» έχει γίνει πλατινένιο μέσα σε 2 μήνες ξεπερνώντας τα 4 εκατομμύρια streams. Μάλιστα, οι «Αμαρτίες» αποτελούν το δημοφιλέστερο τραγούδι σε streams στην Ελλάδα από γυναίκα καλλιτέχνιδα για όλο το 2022.
Με αφορμή την διεθνή καμπάνια του Spotify EQUAL η Αναστασία εμφανίζεται εδώ και λίγες μέρες σε Billboard της περίφημης Times Square στη Νέα Υόρκη, με την ίδια να δηλώνει συγκινημένη στα social media:
«Νιώθω περήφανη που είμαι πρέσβειρα του Spotify EQUAL τους τελευταίους μήνες για την Ελλάδα! Το να βλέπω όμως και την φωτογραφία μου σε billboard στην Times Square με αφορμή αυτό μοιάζει σαν όνειρο! Τι άλλο θα ακολουθήσει;! Νιώθω πως παίζω σε κάποια ταινία! Δεν μπορώ να περιγράψω την χαρά και την τιμή που αισθάνομαι που στα πρώτα μου μουσικά βήματα η προσπάθεια και οι στόχοι μου ανταμείβονται σε τέτοιο μεγάλο βαθμό! Σε κάθε γυναίκα ή κορίτσι που ασχολείται με την μουσική και βλέπει αυτό το post έχω να πω ένα πράγμα μόνο… μη σταματάς να ονειρεύεσαι ΠΟΤΕ! Πάμε μαζί να εμψυχώσουμε τις φωνές μας στην μουσική βιομηχανία παγκοσμίως!»
Η Αναστασία βρίσκεται παράλληλα και στο εξώφυλλο της ελληνικής playlist “EQUAL Greece” στην οποία συναντάμε τόσο το νέο smash hit single της «Λίγο Λίγο» όσο και τις «Αμαρτίες», με το πρώτο να συμπεριλαμβάνεται και στην international λίστα “EQUAL Global” που μετράει σχεδόν 1 εκατομμύριο followers.
Επιπλέον, η Αναστασία αποτελεί πλέον τη νεότερη Ελληνίδα καλλιτέχνιδα που γίνεται πρέσβειρα στη συγκεκριμένη καμπάνια του Spotify.