Απάτη με e-mail «χτυπά» και Πατρινές επιχειρήσεις – Επιμένουν… να λάβουν απάντηση “βομβαρδίζοντας” με μηνύματα

 

 

 

 

 

Σε έχω χάσει πραγματικά, πώς ήταν η μέρα σου μέχρι τώρα;”

“Σου έχω στείλει πολλά μηνύματα, αλλά δεν απαντάς… γιατί;”

“Έχω μεγάλη ανάγκη να με βοηθήσεις… μπορείς να μου στείλεις μήνυμα…”.

Και άλλα τέτοια παρόμοια, έρχονται, πλέον όλο και πιο συχνά στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία και των Πατρινών ιδιωτών, κυρίως όμως εταιριών, όπως μεταφέρουν στο tempo24.

Οι απατεώνες των μειλ, φαίνεται ότι στοχεύουν εταιρικά μειλ, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε απόρρητα στοχεία, ενδεχομένως που μπορεί να οδηγούς και σε κωδικούς τραπεζικών λογαριασμών.

Χρειάζεται λοιπόν, πολύ προσοχή καθώς, πρόκειται για αποστολές που έρχονται πολύ συχνά και επιμένουν μάλιστα τον αποδέκτη του μηνύματος να απαντήσει άμεσα!

Οι οδηγίες της ΕΛ.ΑΣ

Η διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συμβουλεύει τους πολίτες και τις επιχειρήσεις τα εξής:

Να αναβαθμίζουν και να ενημερώνουν το λογισμικό τεχνικής ασφάλειας.
Να διασφαλίζουν ότι οι υπάλληλοί τους είναι ενημερωμένοι για τη δράση των χάκερ και διαχειρίζονται τα διάφορα αιτήματα για πληρωμές με προσοχή.
Να επαληθεύουν την νομιμότητα αιτημάτων διενέργειας πληρωμών που λαμβάνουν μέσω e-mail.
Να μην ανοίγουν ύποπτους ηλεκτρονικούς συνδέσμους ή ύποπτα επισυναπτόμενα αρχεία που λαμβάνουν μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Να αποφεύγουν την κοινοποίηση πληροφοριών σχετικά με την ιεραρχία, την ασφάλεια και τις ακολουθούμενες διαδικασίες της επιχείρησής σας.

Ένα από τα ύποπτα μέιλ: