Για μια ακόμη φορά, γινόμαστε αποδέκτες καταγγελιών που αφορούν καταστήματα στα Χανιά όπου έχουν ως πάγια πρακτική τους να «ξεχνούν» να προσκομίζουν αποδείξεις στους πελάτες τους, παρά το ότι οι τελευταίοι τις ζητούν. Ένα τέτοιο περιστατικό καταγγέλλει και περιγράφει αναγνώστης στο zarpanews.gr.
«Σε μια συνηθισμένη έξοδο στα Χανιά σε ένα πολυσύχναστο δρόμο με πολλά φαγάδικα βρεθήκαμε μπροστά από ένα μαγαζί που από καιρό έψαχνα θέση και ήταν πάντα γεμάτο. Χθες λοιπόν καθώς ήταν νωρίς βρήκα ένα τραπέζι των 4 και μας το έδωσαν παρά το γεγονός πως είμαστε δύο.
Φαγητό πολύ καλό, σέρβις αρκετά καλό, τιμές τσουχτερές. Μέσα σε 40 λεπτά είχαμε τελειώσει σχεδόν. Τρείς φορές με ρώτησαν αν είχαμε τελειώσει να πάρουν τα πιάτα την Τρίτη τα έδωσα αν και είχε λίγο μεζέ ακόμα. Σε 5 λεπτά ήρθε το κέρασμα τσικουδιά και γλυκάκι και ο λογαριασμός «Ευχαριστούμε πολύ». Έριξα μια ματιά εντάξει οι τιμές μόνη παραφωνία η χρέωση του Κουβέρ και του νερού που δεν παραγγείλαμε…
Αυτό που μας έφεραν ήταν μια ανάλυση λογαριασμού που δεν έγραφε ούτε όνομα μαγαζιού ούτε ημερομηνία. Μόνο τραπέζι Νο15 και σερβιτόρος «το όνομα του». Κατάλαβα ότι έπρεπε να φεύγω αλλά επειδή προβληματίστηκα με την μεταχείριση άρχισα να κοιτάω τριγύρω μου.
Ο σερβιτόρος Ταμίας, πληρωνόταν τον πρώτο γύρο σχεδόν από όλους γύρω μου και σε όλους άφηνε ως απόδειξη το χαρτάκι με την ανάλυση λογαριασμού. Τον πλήρωσα κι εγώ μου έδωσε τα ρέστα με το χαρτάκι πίσω.
– «Αυτό είναι η απόδειξη;» λέω «Όχι θα σας την φέρω αμέσως» λέει. Περίμενα δέκα λεπτά δεν εμφανίστηκε.
Φεύγαμε πήρα το χαρτάκι στην είσοδο του μαγαζιού τον βλέπω «Δεν μου έφερες την απόδειξη τελικά» του λέω «Α θα την ξέχασα» μου λέει «Ευχαριστούμε γεια σας» ούτε καν για τον τύπο ένα περιμένετε να σας την φέρω τώρα….
Σκέφτηκα τι κι αν κάνω φασαρία με τον εργαζόμενο πιτσιρικά; Το πολύ πολύ να μου έφερναν μια απόδειξη και να του έκαναν μια παρατήρηση, σιγά μην κλάψουν σιγά με στεναχωρηθούν.
Πηγή:www.newsit.gr