Η χρήση ποδηλάτου περιορίζει την μετάδοση του κορωνοϊού!

 

 

 

 

Τα ποδήλατα θα μπορούσαν να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού, σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, αναφέρει το Reuters. Οι κυβερνήσεις παροτρύνουν τους πολίτες να αποφεύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να μειωθεί η μετάδοση του θανατηφόρου ιού.

Η Βρετανία ενθαρρύνει τώρα τους πολίτες να αξιοποιήσουν τα ποδήλατα τους. Αυτό το μέτρο περιλαμβάνεται στο ταμείο έκτακτης ανάγκης 250 εκατ. λιρών (308 εκατ. δολάρια) που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα.

Στη Γαλλία, όπου φιλοξενείται ο πιο διάσημος αγώνας ποδηλάτων στον κόσμο, η κυβέρνηση σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη και την επιδότηση των δίκυκλων. Επίσης, στη Γαλλία και στη Βρετανία θα δημιουργηθούν περισσότερες προσωρινές λωρίδες αποκλειστικής μετακίνησης με ποδήλατα.

Στο ‘Αμστερνταμ και σε πολλές πόλεις της Βόρειας Ευρώπης, υπάρχει ήδη η κατάλληλη υποδομή για την χρήση των ποδηλάτων. Οι πολίτες προσπαθούν να αποφύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να τηρήσουν τις οδηγίες για κοινωνική απόσταση.

Από την αύξηση της χρήσης των ποδηλάτων ευνοούνται οι κατασκευαστές ποδηλάτων σε όλο τον κόσμο.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών ποδηλάτων γνωστής μάρκας αυξήθηκαν κατά 48% από το τέλος Φεβρουαρίου μέχρι τα μέσα Μαρτίου, ενώ στη Βρετανία σημείωσαν άνοδο 184% από τις αρχές Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος Απριλίου.

Η πανδημία προκάλεσε επίσης αύξηση των πωλήσεων ποδηλάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Επίσης, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εκτιμούν ότι η αποφυγή των μέσων μαζικής μεταφοράς θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων των αυτοκινήτων. Από την πιθανολογούμενη αύξηση θα μετριαστούν οι οικονομικές ζημίες που σημειωθήκαν κατά την διάρκεια της καραντίνας.

Οι πωλήσεις της Volkswagen στην Κίνα αυξήθηκαν πάνω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, λόγω των νέων αγοραστών που επιδιώκουν να αποφύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, δήλωσε ο Juergen Stackmann, υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ επιβατικών αυτοκινήτων στη μάρκα VW.

Σπύρος Ρέκκας