Επιβεβαιώθηκε σήμερα, κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησής του βουλευτή Ηλείας Γιάννη Κουτσούκου, στη Βουλή, το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει το έργο του πολύπαθου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.
Όσο κι αν ο κ. Σπίρτζης «κρυπτόμενος» από τη Βουλή αποφεύγει να παραδεχθεί την πλήρη διάψευση των δικών του χρονοδιαγραμμάτων, εντούτοις η πραγματικότητα είναι μία, όπως την αποτύπωσε ο Υφυπουργός του κ. Μαυραγάνης στην απάντησή του. Ελέγχουν ακόμα – δύο χρόνια μετά τη δημοπράτηση – τους φακέλους των προσφορών, λόγω των υψηλών εκπτώσεων.
Ο κ. Σπίρτζης, δηλαδή, όταν στις 2-8-2018 μας έλεγε στη Βουλή ότι μετά την 12-3-2018 θα καλέσουν τους μειοδότες να υπογράψουν τις συμβάσεις και στη συνέχεια θα ακολουθήσει ο προσυμβατικός έλεγχος μας έλεγε για μια ακόμα φορά ψέματα, καθώς γνώριζε ότι οι υπηρεσίες τους δεν έχουν ολοκληρώσει τον έλεγχο των φακέλων.
Τα ίδια ψέματα μας είπε και το 2015 μετά την ακύρωση του διαγωνισμού και την κατάτμηση του έργου και συνέχισε μετά, μεταθέτοντας χρόνο το χρόνο την ολοκλήρωση των δημοπρασιών και την εκκίνηση των διαδικασιών έναρξης του έργου.
Όμως, το αδιέξοδο του κ. Σπίρτζη και της Κυβέρνησης λόγω της κατάτμησης του έργου για να πάρει τις τέσσερις εργολαβίες ο γνωστός «κουμπάρος», που αδυνατεί τώρα να προσκομίσει εγγυητικές επιστολές, δεν πρέπει να μετατραπεί σε αδιέξοδο για το έργο, το οποίο προφανώς δεν πρόκειται να ξεκινήσει το καλοκαίρι, όπως είπε ο κ. Τσίπρας από την Πάτρα.
Οφείλει επομένως, η Κυβέρνηση και ο κ. Σπίρτζης να αναγνωρίσουν τα λάθη τους, να ζητήσουν συγγνώμη για την πάνω από τρία χρόνια καθυστέρηση και να αναζητήσουν λύσεις για την άμεση εκκίνηση των εργασιών.