Δυτική Ελλάδα: Σκίστηκαν συμβάσεις της Πατρών-Πύργου

 

 

 

Στην διάλυση τεσσάρων συμβάσεων (ισάριθμων εργολαβιών) του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος προχώρησε το υπουργείο Υποδομών.

Οι σχετικές αποφάσεις αναρτήθηκαν χθες στο «Διαύγεια» και υπογράφονται από την αναπληρώτρια προϊσταμένη του τμήματος κατασκευών της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων, Ακριβή Χάραρη. Οι δύο από τις τέσσερις συμβάσεις που διαλύθηκαν περιλαμβάνουν τμήματα του αυτοκινητόδρομου στην Αχαΐα, μία περιλαμβάνει τμήματα στην Αχαΐα και την Ηλεία, και άλλη μία σύμβαση αφορούσε σε τμήμα του οδικού έργου στην Ηλεία.

Συγκεκριμένα, διαλύονται οι παρακάτω συμβάσεις:

  • Τμήμα 7: Βιομηχανική Περιοχή – Κάτω Αχαΐα (ΧΘ 7+270 έως Χ.Θ. 12+900)» με ανάδοχο την «ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΤΕΒΕ» με διακριτικό τίτλο «ΙΝΤΕΡΚΑΤ»,
  • Τμήμα 6: Κάτω Αχαΐα – Σαγαίικα (Χ.Θ. 12+900 έως Χ.Θ. 23+060)» με ανάδοχο την «GD INFRASTRUTTURE Ε.Π.Ε.»,
  • Τμήμα 5: Σαγαίικα – Βάρδα (Χ.Θ. 23+060 έως ΧΘ. 37+500)» με ανάδοχο την «Κοινοπραξία ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ – ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΤΕΒΕ ΙΝΤΕΡΚΑΤ»
  • Τμήμα 2: Αμαλιάδα – Δουναίικα (Χ.Θ. 57+400 έως Χ.Θ. 66+360)» με ανάδοχο την «INTRAKAT».

Οι εργολαβίες που είχαν μείνει μετέωρες, χωρίς αναδόχους, ήταν στα τμήματα «1» (από τα Δουναίικα μέχρι τον Πύργο) και «4» (από τη Βάρδα μέχρι την Κυλλήνη).

Υπενθυμίζεται ότι το Υπουργείο Υποδομών κήρυξε έκπτωτη πριν από λίγες ημέρες την εταιρεία «GD Infrastrutture» από το τμήμα Μιντιλόγλι-Πάτρα του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος (πρόκειται για το 8ο τμήμα). Η κήρυξη ως έκπτωτης της GD Infrastrutture συνεπαγόταν την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης υπέρ της εταιρείας, ύψους 1.413.640 ευρώ, ενώ καθιστούσε άμεσα απαιτητό το αναπόσβεστο μέρος της ληφθείσας προκαταβολής, ύψους 1.398.645 ευρώ. Η εταιρεία έχει δικαίωμα να προχωρήσει στην κατάθεση ένστασης κατά της απόφασης του υπουργείου Υποδομών εντός δύο μηνών.

Πηγή:pelop.gr