Γιατρός στην Κρήτη φτιάχνει ψηφιδωτά από ληγμένα χάπια -Το ισχυρό μήνυμα κατά των αρνητών

Μία εξαιρετική ιδέα είχε μία γιατρός στο Ρέθυμνο για να χρησιμοποιήσει τα ληγμένα χάπια που θα πήγαιναν στην ανακύκλωση. Ο λόγος για την Ελένη Ιωαννίδου, λοιμωξιολόγο, επιστημονικά υπεύθυνη για την αντιμετώπιση της πανδημίας του…









