Βασιλόπουλος: Δυναμική συνεργασία ΤΟΕΒ με Τμήμα Εγγείων Βελτιώσεων ενόψει της αρδευτικής περιόδου

*Σύσκεψη με τις διοικήσεις των οργανισμών στο διοικητήριο της Π.Ε Ηλείας υπό τον Αντιπεριφερειάρχη Θ. Βασιλόπουλο και τον Βοηθό Περιφερειάρχη Γ. Κοντογιάννη Απαραίτητη προϋπόθεση για να αντιμετωπισθούν όλα τα ανοιχτά ζητήματα πριν την έναρξη της…









