Άρχισε η λειτουργία των μονάδων κορονοϊού στο Γ.Ν Πύργου – Πρώτος ασθενής 75χρονος από τον Πύργο

Σε λειτουργία είναι από χθες οι εφτά κλίνες ΜΕΘ covid-19 καθώς και οι 18 κλίνες νοσηλείας για covid-19 στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου. Μάλιστα ήδη στην μονάδα νοσηλείας για covid-19 νοσηλεύεται ο πρώτος ασθενής, ένας 75χρονος άνδρας από…









