Για ακόμη μία χρονιά κάτι ιδιαίτερα σημαντικό συνέβη στο κέντρο της Αθήνας. Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού και έτσι το βράδυ της Τετάρτης 24 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικότατων μνημείων της πόλης των Αθηνών, του Ναού του Ολυμπίου Διός και της Πύλης του Αδριανού, στο πλαίσιο της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies. Η Πρέσβειρα της Εκστρατείας, Ελένη Μενεγάκη έδωσε το παρών και φυσικά έκλεψε τις εντυπώσεις με την εμφάνισή της.
Το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων – Οροσήμων σε ροζ χρώμα γίνεται με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη. Η παρουσιάστρια του Alpha δίνει κάθε χρόνο το παρών σε αυτή την τόσο σημαντική βραδιά, ενώ ενισχύει με κάθε τρόπο το μήνυμα της καμπάνιας. Μάλιστα, όπως έχει αποκαλύψει η ίδια, κάνει κάθε χρόνο στα γενέθλιά της δώρο μια μαστογραφία στον εαυτό της. Η Ελένη Μενεγάκη έχει συνδυάσει τη συγκεκριμένη εξέταση με την ημερομηνία των γενεθλίων της, ώστε να μην το ξεχνά ποτέ.
Η Ελένη Μενεγάκη «έκλεψε» τις εντυπώσεις με το maxi lace φόρεμα – δια χειρός MiRo Designers – που επέλεξε να φορέσει, σε υπέροχη candy pink απόχρωση και σε ρομαντικό ύφος. Το look συνδύασε με velvet boots σε μοβ απόχρωση και φυσικά φορώντας στα χέρια το pink ribbon της εκστρατείας.
Με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα, ο οποίος για ακόμη μια χρονιά σχεδίασε το Pink Ribbon
Η εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε, μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer.
Να σημειώσουμε πως το φετινό βραχιολάκι αποτελείται από μέταλλο και δέρμα, πρωταγωνιστεί η Ροζ Κορδέλα με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις, έχοντας αναφορά στην «Δωρικότητα, στην Λιτότητα αλλά και στην Διαχρονικότητα» των Αρχαίων Μνημείων της Ελλάδας.
Δες όλες τις φωτογραφίες:
Το μήνυμα της Ελένης Μενεγάκη στα social media:
H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:
-Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο – μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση.
-Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
-Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
-Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό: It’s “Time to End Breast Cancer.”