Ενσωμάτωση ηλεκτρονική εφαρμογής καταγγελιών στον δήμο Ήλιδας

O Δήμος Ήλιδας πρωτοπορεί στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών με την ενσωμάτωση ηλεκτρονική εφαρμογής καταγγελιών
Ο Δήμος Ήλιδας πρωτοπορεί και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στις διοικητικές του δομές, υιοθετώντας την χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας «novoville», για την καταγραφή και παρακολούθηση αιτημάτων καθημερινότητας των δημοτών και τη διάδρασης ανάμεσα σε Δήμο και Δημότη.
Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του Δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών πλευρών βρίσκεται στον πυρήνα των προσπαθειών που έχει καταβάλει η δημοτική αρχή από την αρχή της θητείας της.
Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να ενημερώνει και να επιλύει τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά οι Δημότες και επισκέπτες στον Δήμο μας. Στο πλαίσιο αυτό οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν δραστικά την σχέση Δήμου-Δημότη.
Η ευρεία χρήση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων «smartphones» και του διαδικτύου αποτελούν τα νέα μέσα για την άμεση καταγραφή από τους Δημότες όλων των προβλημάτων που συναντούν στην καθημερινότητα τους και παράλληλα την ζωντανή ενημέρωση των δημοτικών υπηρεσιών για τα σημεία αυτά και την δρομολόγηση της επίλυσης του προβλήματος με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο. Επιπρόσθετα, στόχος μας είναι να αυξηθεί το επίπεδο διάδρασης Δήμου – Δημότη και να βελτιστοποιηθεί το επίπεδο της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών μερών.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Ήλιδας πρωτοπορεί και ενσωματώνει πλήρως στις διοικητικές του δομές την καινοτόμα ηλεκτρονική πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-Δημότη «novoville» .
Ο Δημότης αλλά και ο επισκέπτης του Δήμου θα μπορεί πλέον με την χρήση του κινητού του τηλεφώνου να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του στην πόλη λαμβάνοντας τοποθεσία, φωτογραφία και τύπο του προβλήματος και να στέλνει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες όλα τα ζητήματα που τον αφορούν.
Οι υπηρεσίες του Δήμου από την άλλη πλευρά θα έχουν πραγματική εικόνα των προβλημάτων της πόλης, θα μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως θα είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται ο Δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο!
Παράλληλα, ο Δήμος θα μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα μέσω της αποστολής νέων, ανακοινώσεων, καθώς και να ζητά την γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή μικρών δημοσκοπήσεων. Χρήσιμα τηλέφωνα, συχνές ερωτήσεις και σημεία ενδιαφέροντος του Δήμου θα ανανεώνονται ζωντανά και θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη-επισκέπτη.
Στόχος είναι η εφαρμογή novoville να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που ο δημότης θα επιλέγει για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα.
Η εφαρμογή «novoville» είναι ήδη διαθέσιμη για «κατέβασμα» για τηλέφωνα smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android, εντελώς δωρεάν.
Ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος δήλωσε σχετικά με την υιοθέτηση του novoville από το Δήμο: «Ο Δήμος μας πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες γίνονται το όχημα μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη κάνοντας ακόμα ένα βήμα στην συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου, της πόλης μας.
Παράλληλα, ανοίγουμε ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί.
Είμαι αισιόδοξος ότι οι νέοι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα της πόλης μας με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής του Δήμου μας».