Εκρηκτική αύξηση τζίρου περίπου 73,5% σε σχέση με πέρυσι κατεγράφη την εβδομάδα των μεγάλων προσφορών, σύμφωνα με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Στα 10,7 δισ ευρώ θα κλείσουν φέτος οι δαπάνες των Ελλήνων σε online υπηρεσίες και προϊόντα
Νέο ιστορικό υψηλό σημείωσαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις κατά την φετινή περίοδο της Black Friday. Από τη μία οι σημαντικές προσφορές και από την άλλη η αναστολή δραστηριότητας των καταστημάτων κατάφεραν, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), να στρέψουν το καταναλωτικό ενδιαφέρον στο ψηφιακό κανάλι των αγοραπωλησιών.
Έτσι την περασμένη εβδομάδα, με κορύφωση την Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου (Black Friday), η αύξηση του τζίρου μέσα απ’ τις διαδικτυακές πωλήσεις έγραψε +73,5% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα πέρυσι… Κατά την ημέρα Black Friday ο τζίρος ήταν 43,6% μεγαλύτερος απ’ τον αντίστοιχο περυσινό ενώ σε σχέση με το μ.ο. των 8 εβδομάδων που προηγήθηκαν από μέσα Σεπτέμβρη ως και μέσα Νοέμβρη η αύξηση του τζίρου ήταν 154,9%.