Το Facebook θα παρέχει δωρεάν διαφημίσεις στον ΠΟΥ στο πλαίσιο της καταπολέμησης της παραπληροφόρησης σχετικά με την επιδημία
Σε 5 έως 7 μέρες επωάζεται ο νέος κορονοϊός στον οργανισμό που έχει προσβάλλει, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η μεγαλύτερη ιατρική ένωση της Κίνας.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, ο μεγαλύτερος ανώτατος χρόνος επώασης είναι 14 ημέρες.
Απ’ ότι φαίνεται πάντως γίνεται κάποιος να ξανακολλήσει τον ιό ενώ έχει θεραπευτεί. Δεν υπάρχουν στοιχεία όμως που να δείχνουν ότι οι ασθενείς που διαγνώστηκαν θετικοί και πάλι μετά την αποθεραπεία τους, μεταδίδουν τον ιό σε άλλους.
O πρόεδρος του Ιατρικού Τμήματος Εντατικής Θεραπείας δήλωσε επίσης ότι αν και στην επαρχία Χουμπέι διαπιστώθηκε πως ορισμένα άτομα βρέθηκαν θετικά στο ιό μετά την αποθεραπεία και την έξοδό τους από το νοσοκομείο, δεν υπάρχουν στοιχεία στην παρακολούθηση τέτοιων περιπτώσεων.
Ο κινέζος αξιωματούχος πρόσθεσε ότι δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία που θα δείχνουν ότι αυτοί οι ασθενείς μπορούν να μεταδώσουν τον ιό σε άλλους.
Το Facebook θα παρέχει δωρεάν διαφημίσεις στον ΠΟΥ στο πλαίσιο της καταπολέμησης της παραπληροφόρησης σχετικά με την επιδημία
To Facebook ανακοίνωσε σήμερα ότι θα προσφέρει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) δωρεάν διαφημίσεις στην πλατφόρμα του στο πλαίσιο των προσπαθειών καταπολέμησης των ψευδών ειδήσεων σχετικά με τον νέο κοροναϊό, δήλωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
“Προσφέρουμε στον ΠΟΥ όσες δωρεάν διαφημίσεις χρειάζεται”, ανέφερε ο Ζάκερμπεργκ σε ανάρτησή του στο Facebook.
Οι χρήστες που αναζητούν πληροφορίες για τον νέο κοροναϊο στο Facebook θα κατευθύνονται είτε στον ιστότοπο του ΠΟΥ είτε σε αυτό των τοπικών τους υγειονομικών αρχών όπου θα μπορούν να ενημερωθούν για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, εξήγησε ο επικεφαλής της εταιρείας.
Εξάλλου ο Ζάκερμπεργκ δεσμεύθηκε ότι το Facebook θα αποσύρει ψευδείς ισχυρισμούς και θεωρίες συνωμοσίας από τον ιστότοπο, στο πλαίσιο της προσπάθειας να καταπολεμηθεί η παραπληροφόρηση σχετικά με την επιδημία covid-19.
Το Facebook θα συνεργαστεί με ειδικούς σε θέματα υγείας από όλο τον κόσμο και θα στηρίξει αλλά και θα προσφέρει “δωρεάν διαφημίσεις” σε άλλους υγειονομικούς οργανισμούς.
Τον Φεβρουάριο ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης είχε ανακοινώσει ότι θα απαγορεύσει τις διαφημίσεις προϊόντων που υπόσχονται ότι θεραπεύουν ή προστατεύουν από τον νέο κοροναϊό.