Μαρία Κάλλας: Μαρτύρησε στα χέρια του Ωνάση – Αποκαλύψεις για σεξουαλική κακοποίηση

 

 

 

 

 

Η Μαρία Κάλλας, η μεγαλύτερη ντίβα της όπερας, μια θρυλική μορφή που πέθανε από ραγισμένη καρδιά, όπως λένε όσοι την είχαν γνωρίσει πέρασε δύσκολες ώρες τόσο από τον μεγάλο έρωτα της ζωής της, Αριστοτέλη Ωνάση, όσο και από την μητέρα της αλλά και τον άνδρα της.

Όπως αναφέρει ο Guardian, η Lyndsy Spence που επιμελήθηκε τη νέα βιογραφία της Μαρίας Κάλλας φέρνει στο φως αδημοσίευτη αλληλογραφία της μεγάλης σοπράνο.

Στις επιστολές αυτές, περιγράφονται περιστατικά κακοποίησης που υπέστη από τον Ωνάση.

Όπως λέει, ειδικά το 1966, έγινε τόσο βίαιος απέναντί της που έφτασε στο σημείο να φοβηθεί ότι θα πέθαινε. «Υπάρχουν επίσης πληροφορίες από το ημερολόγιο μιας από τις πιο κοντινές φίλες της για τον τρόπο που τη νάρκωνε ο Ωνάσης, κυρίως για σεξουαλικούς λόγους. Σήμερα θα το κατηγοριοποιούσαμε αυτό ως βιασμό», αναφέρει η βιογράφος.

Σε επιστολές προς τη γραμματέα της, η Κάλλας φέρεται να γράφει για τον Ωνάση: «Δεν θα ήθελα να με πάρει τηλέφωνο και να αρχίσει να με βασανίζει ξανά», ενώ για τον σύζυγό της λέει πως της πήρε τα μισά λεφτά και τα έβαλε στο όνομά του κατά τη διάρκεια του γάμου της.

Σε άλλο σημείο, επισημαίνεται πως «η μητέρα της Κάλλας πούλησε ιστορίες στον Τύπο και την εκβίαζε. «Ξέρεις τι κάνουν οι σταρ ταπεινής προέλευσης μόλις γίνουν πλούσιοι; Τον πρώτο μήνα ξοδεύουν τα πρώτα τους χρήματα για να κάνουν ένα σπίτι για τους γονείς τους και να τους καλομάθουν με πολυτέλειες … Τι έχεις να πεις Μαρία;», φέρεται να της έγραψε η μητέρα της.

Στο βιβλίο αποκαλύπτονται κρυφές πτυχές της «κόντρας» της Κάλλας με τη μεγάλη της αντίζηλο Ρενάτα Τεμπάλντι, για την οποία η Κάλλας φερόταν να έχει πει κάποτε ότι οι φωνές τους διαφέρουν όσο η σαμπάνια από την Κόκα Κόλα. Η Ιταλίδα σοπράνο από τη μεριά της λεγόταν ότι κατηγορούσε τη διάσημη Ελληνίδα ντίβα ότι δεν έχει καρδιά. Αργότερα και οι δυο απέρριψαν τις φήμες για την κόντρα τους ως αναληθείς. Η Κάλλας επέμεινε σε συνέντευξή της ότι, στη διαβόητή σύγκρισή της, είχε πει «κονιάκ» και όχι «κόκα κόλα» και ότι θα ήθελε πολύ να έχει τη φωνή της Τεμπάλντι, ενώ και η Ιταλίδα προχώρησε σε παρόμοιες φιλοφρονήσεις. Μια ανέκδοτη μέχρι σήμερα επιστολή όμως αποκαλύπτει ότι οι φήμες είχαν τελικά βάση. «Είναι μοχθηρή και ύπουλη όσο δεν πάει», γράφει η Ελληνίδα σοπράνο για την αντίζηλό της, στο γράμμα που εστάλη το 1957. Σε αυτό κατηγορεί την Τεμπάλντι ότι είχε χρησιμοποιήσει την κόντρα τους για να προωθήσει την καριέρα της και ότι είχε χρησιμοποιήσει το υποτιθέμενο έμφραγμα της μητέρας της για να ακυρώσει την εμφάνισή της στην Metropolitan Opera και να κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού. «Έχω βαρεθεί πια αυτήν την εμετική υπόθεση με την «καημένη τη Ρενάτα»… στο Θεό δεν αρέσουν οι μέθοδοί της για να κερδίσει δημοσιότητα και τα όπλα που χρησιμοποιεί εναντίον μου»….

Η Spence αναφέρει πως έφτασαν στα χέρια της «τρεις τεράστιες συλλογές που δόθηκαν σε διάφορα αρχεία το 2019 και ήταν αδημοσίευτες μέχρι τώρα».

Το βιβλίο της Spence με τις αποκαλύψεις (Cast a Diva: The Hidden Life of Maria Callas) αναμένεται να κυκλοφορήσει την 1η Ιουνίου.

πηγή:https://www.newsit.gr/