Μιχάλης Κατρίνης: Δέσμευση Καραμανλή για ολοκλήρωση του ‘’Πάτρα- Πύργος’’ στο τέλος του 2024

 

 

 

 

Όλα ανοικτά για το ‘’Αρχαία Ολυμπία- Βυτίνα-Τρίπολη’’

Απάντηση στην επίκαιρη ερώτηση του Μιχάλη Κατρίνη

Για τον αυτοκινητόδρομο ‘’ Πάτρα- Πύργος’’
Στο τέλος του 2024 τοποθετεί η κυβέρνηση την ολοκλήρωση του
αυτοκινητόδρομου ‘’Πάτρα-Πύργος’’, με βάση την απάντηση που έδωσε
ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη
ερώτηση του βουλευτή Ηλείας Μιχάλη Κατρίνη.
Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής απαντώντας στο ερώτημα του κ.
Κατρίνη για συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα ανακοίνωσε:
 Την ολοκλήρωση των εργασιών του τμήματος Μιντιλόγλι-Κάτω
Αχαϊά στις 31 Οκτωβρίου του 2024 (Λειτουργική χρήση στις 29
Σεπτεμβρίου 2024)

 Την ολοκλήρωση των εργασιών του τμήματος Κάτω Αχαϊά-
Πύργος στις 30 Ιουνίου του 2024 (Λειτουργική χρήση στις 31
Μαρτίου του 2023)
Όλα αυτά, όπως ανέφερε ο κ. Καραμανλής με την προϋπόθεση ότι θα
υπάρξει έγκριση από την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ε.Ε. εντός
6 μηνών, ο οποίος χαρακτήρισε ‘’εντυπωσιακά προβληματική’’ την
ευρωπαϊκή γραφειοκρατία, συμφωνώντας με τον Ηλείο βουλευτή ότι
έχει σημειωθεί μεγάλη καθυστέρηση και οι κάτοικοι της Ηλείας
αγωνιούν δικαιολογημένα.
Ο κ.Κατρίνης σημείωσε τις διαχρονικές και διακομματικές ευθύνες όλων
των κυβερνήσεων από το 2007 για τη μη ολοκλήρωση του έργου, ενώ
αναφέρθηκε στα δεκάδες θανατηφόρα τροχαία που έχουν σημειωθεί
στο δρόμο-καρμανιόλα.
Για τα έργα βελτίωσης του υπάρχοντος ‘’δρόμου’’ Πάτρα- Πύργος
Στη διαμαρτυρία του κ. Κατρίνη ότι δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα οι
εργασίες βελτίωσης του υφιστάμενου δρόμου (κόστους 30 εκατ. ευρώ)
παρά την εξαγγελία τους προ 6 μηνών, ο υπουργός Υποδομών
παραδέχθηκε ότι υπάρχει καθυστέρηση στη διαδικασία και
διαβεβαίωσε ότι θα ξεκινήσουν οι εργασίες το πρώτο εξάμηνο του 2021
και θα ολοκληρωθούν γρήγορα και εύκολα, όπως ανέφερε
χαρακτηριστικά.
Όλα ανοικτά για το δρόμο ‘’Αρχαία Ολυμπία – Βυτίνα – Τρίπολη’’
Στο αίτημα του Ηλείου βουλευτή για ένταξη του έργου στο Ταμείο
Ανάκαμψης, ο κ. Καραμανλής αναγνώρισε τη σημασία του έργου
(κόστους 225 εκατ. ευρώ + ΦΠΑ), αποκαλύπτοντας ότι το αίτημα

χρηματοδότησης του έργου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων
απορρίφθηκε λόγω χαμηλού κυκλοφοριακού φόρτου.
Συμφώνησε με την άποψη του κ. Κατρίνη ότι οι Ευρωπαίοι θα πρέπει να
εκτιμήσουν την παγκόσμια διάσταση της Αρχαίας Ολυμπίας και να
εντάξουν το έργο στα υπό χρηματοδότηση έργα, λέγοντας
χαρακτηριστικά ότι μπορεί να τύχει χρηματοδότησης, αφού είναι ένας
δρόμος ασφαλής. Εναλλακτικά, προέκρινε την ένταξη στα ΠΕΠ των
περιφερειών, αποκαλύπτοντας ότι αναζητά άλλους τρόπους
χρηματοδότησης έχει κάνει σχετική συζήτηση με τον περιφερειάρχη
Πελοποννήσου για το τμήμα που αφορά την Αρκαδία.