Μιχάλης Κατρίνης: Να προστατευθούν οι καταναλωτές στην περίοδο του lockdown

 

 

 

 

Τις αυξήσεις στα σούπερ-μάρκετ, τις χρεώσεις των τραπεζών και το υψηλό
κόστος των δεδομένων κινητής, εν μέσω πανδημίας, κατήγγειλε ο Μιχάλης
Κατρίνης στη Βουλή.

Ζητήματα που άπτονται της δύσκολης καθημερινότητας των πολιτών εν μέσω
lockdown ανάδειξε με τις πρόσφατες τοποθετήσεις του στη Βουλή ο Μιχάλης Κατρίνης.
Συγκεκριμένα, ο Ηλείος βουλευτής, αναφέρθηκε στις χρεώσεις που επιβάλουν οι
τράπεζες στις ηλεκτρονικές συναλλαγές οι οποίες παραμένουν ιδιαίτερα υψηλές παρά
τη συνάντηση του Πρωθυπουργού με τους τραπεζίτες τον περασμένο Νοέμβριο.
Τελικά, το μόνο που έγινε τότε ήταν να απαλειφθούν οι χρεώσεις σε 26
απομακρυσμένα νησιά. Το αποτέλεσμα σήμερα είναι να εξακολουθούν να
επιβαρύνονται με τις χρεώσεις άνθρωποι που μετρούν ευρώ-ευρώ τις οικονομίες τους
κάθε μήνα, και πολύ περισσότερο αυτή τη περίοδο, με όλες τις δυσκολίες που
αντιμετωπίζουν λόγω της πανδημίας.
Ως προς τις χρεώσεις δεδομένων από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, ο Μιχάλης
Κατρίνης ανέφερε ότι παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα με την Ελλάδα να είναι μια
από τις ακριβότερες χώρες παγκοσμίως. Όπως, σημείωσε ο Ηλείος βουλευτής, παρότι
και πάλι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός είχε απευθύνει έκκληση στις εταιρίες να μειώσουν τα
κόστη, αυτό έγινε τελικά μόνο για λίγες μέρες για να δημιουργηθούν εντυπώσεις, όπως
αποδείχτηκε. «Με τη δεύτερη καραντίνα σε εξέλιξη το θέμα είναι φλέγον, αφού η χρήση
δεδομένων για επαγγελματικούς, εκπαιδευτικούς και ψυχαγωγικούς λόγους,
αναμένεται να εκτοξευθεί», τόνισε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο Μιχάλης Κατρίνης, αναφέρθηκε και στις ανατιμήσεις που παρατηρήθηκαν στα
σουπερ-μάρκετ σε μια σειρά βασικών αγαθών εν μέσω lockdown, επιβαρύνοντας τα
νοικοκυριά, προκειμένου να αυξήσουν το κέρδος τους, λόγω της υψηλής ζήτησης. Μετά

την επισήμανση του Μιχάλη Κατρίνη ο Υπουργός Ανάπτυξης δεσμεύθηκε ότι θα φέρει
σχετική διάταξη τις επόμενες μέρες στη Βουλή.