ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΤΡΙΝΗΣ: “Η Ηλεία βιώνει από πρώτο χέρι τη ‘‘μεταρρύθμιση’’ της κ. Κεραμέως “

 

 

 

 

Ο βουλευτής Ηλείας του Κινήματος Αλλαγής κ. Μιχάλης Κατρίνης από
το βήμα της Βουλής καυτηρίασε τη συγκεντρωτική, αναξιοκρατική
λογική της Κυβέρνησης που δρα παρεμβατικά και ελεγκτικά στην
άσκηση εκπαιδευτικής πολιτικής.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Ο μεταρρυθμιστικός οίστρος της
πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας εξαντλείται σε
επικοινωνιακή στρατηγική και συνθήματα, εγκαταλείποντας την
ουσία.»
Δυστυχώς, η πολιτική δυσκαμψία της Κυβέρνησης :
– θα οδηγήσει χιλιάδες μαθητές εκτός πανεπιστημιακής εκπαίδευσης,
λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, θέτοντας εν αμφιβόλω το μέλλον
δεκάδων τμημάτων, ειδικά σε περιφερειακά ιδρύματα.
Απευθυνόμενος στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ο
κ.Κατρίνης τόνισε ότι οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για αξιολογήση του
ακαδημαϊκού χάρτη εξαντλήθηκαν στη στοχοποίηση της Ηλείας με την

κατάργηση του τμήματος Μουσειολογίας (για το οποίο βρέθηκαν
διδάσκοντες και χρηματοδότηση μετά την κατάργησή του) και του
τμήματος Γεωπονίας στον πρώτο αγροτικό νομό της χώρας,
εξαφανίζοντας την Ηλεία από το χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στον παραλογισμό της όλης διαδικασίας,
καθώς το Πανεπιστήμιο Πατρών, αποφάσισε-την ημέρα ανακοίνωσης
του μηχανογραφικού- την κατάργηση των Τμημάτων που το ίδιο
εισηγήθηκε λίγες ημέρες πριν να έχουν και φέτος εισακτέους, ενώ η
μετάθεση στο μέλλον της υλοποίησης της απόφασης του
Πανεπιστημίου για τη μεταφορά άλλων τμημάτων, τα οποία τελικά
παρέμειναν στην έδρα τους, αποδεικνύει ότι έγιναν παρεμβάσεις και
δεν υιοθετήθηκε η απόφαση του Ιδρύματος.
Έθεσε ζήτημα συνταγματικότητας του Προεδρικού Διατάγματος που
καταργεί τα δύο τμήματα της Ηλείας, καλώντας την κυβέρνηση να
αναθεωρήσει την απόφασή της.
Ως προς την αξιολόγηση στην εκπαίδευση τόνισε ότι είναι απαραίτητη,
θα πρέπει, όμως, να συνδέεται με την αποτίμηση του συνολικού έργου
της σχολικής μονάδας ενώ υπογράμμισε ότι για μια σωστή αξιολόγηση
στην εκπαίδευση είναι απαραίτητη η ύπαρξη ενός κεντρικά
διαρθρωμένου επιμορφωτικού συστήματος με δομές και υποδομές.
Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε κλείνοντας την ομιλία του: «Η
Κυβέρνηση αρκείται στη μετριότητα του αποτελέσματος που
επιτυγχάνει, αφού φαίνεται ότι δεν επιθυμεί να κάνει ουσιαστικές
μεταρρυθμίσεις για την ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας,
ώστε να ενισχύσει την εκπαιδευτική και ερευνητική επάρκεια στη
χώρα.»