Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν νέες ορκωμοσίες ιατρών στο πλαίσιο της ενίσχυσης των δομών της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας (6η Υ.ΠΕ.), με την ένταξη δύο ακόμη Διευθυντών Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής σε Κέντρα Υγείας της περιοχής.
Συγκεκριμένα, ορκίστηκαν ένας Διευθυντής Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής για το Κέντρο Υγείας Κλειτορίας και μία Διευθύντρια Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής για το Κέντρο Υγείας Ανδρίτσαινας, ενισχύοντας ουσιαστικά το ανθρώπινο δυναμικό των μονάδων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Με τις δύο αυτές τοποθετήσεις, ο συνολικός αριθμός των νέων ιατρών που έχουν ενταχθεί στο δυναμικό της 6ης Υ.ΠΕ. κατά το τελευταίο δίμηνο ανέρχεται σε δεκαοκτώ (18), γεγονός που συμβάλλει στην περαιτέρω ενίσχυση της υγειονομικής κάλυψης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Όπως επισημαίνεται, η συστηματική στελέχωση των δομών υγείας με μόνιμο ιατρικό προσωπικό αποτελεί βασικό άξονα αναβάθμισης του Εθνικού Συστήματος Υγείας και ουσιαστική επένδυση στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Η 6η Υγειονομική Περιφέρεια καλωσορίζει τους νέους ιατρούς στο δυναμικό της, ευχόμενη καλή αρχή και κάθε επιτυχία στο έργο τους προς όφελος των πολιτών.







