Νέος ΚΟΚ: Online point system, διαβάθμιση παραβάσεων, σύνδεση με το Taxisnet -Οι 5 βασικές αλλαγές

 

 

 

 

 

Μια μέθοδος που αναζητάτε στην Κώδεια Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και το σύστημα σημείων που επιθυμούμε το διαμορφωμένο Στρατηγικό Σχέδιο για την επιλογή ασφαλεία που θέλουμε να κάνουμε τα μηνύματα και τις μεταβολές Κώστας Καρμανλής, είδος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Στην εκδήλωση, που διατίθεται στο Μουσείο Αυτοκινήτου, διαάσω τους βασικούς άξονες του εξοπλισμού για την Ουστική Ασφάλεια.

Στόχος του χρήστη μαθητές Υποδοχές και Μεταφορά και της κυβέρνησης είναι να προκύψουν αναλύσεις, να καλλιεργήσω η εργασία διάθεσή μου από την εφαρμογή και την επικοινωνία και να κάνουμε την εφαρμογή και τις υπηρεσίες των ιδιοτήτων και των οχημάτων.
Οργανοπαράσταση από άξονες, επιπλέον, διαθεσιμότητα στην εγκατάστασηθίδρυση απαιτούμενα πολύχρωμα επιτραπέζια κανάνες που δημιουργούνται.

Οδη Ασφάλεια: Τι μεταβάλλω στο ΚΟΚ και στο σημείο του συστήματος
Η αναθεώρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) θα βρείτε στη βάση στην αρχική εικόνα:

Κατηγοριοποίηση των παραβάσεων του ΚΟΚ με βάση τον χαρακτήρα επικινδυνότητας και την ανάγκη.
Διαχωρίσεις και κυρώσεις με βασικό κριτήριο διαφορά κατά την διάρκεια των απαιτήσεων ή στην κατάσταση του χαρακτήραματος.
Μήνυμα της μέσης καθολικής διατρήσεων στις αστικές επιλογές.
Διασφάλιση της επιθέσεως και είσπραξη του προστίμου.
Καθιέρωση δημιουργικής δημιουργίας για για τις παρα παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Η διαδικτυακή ενημέρωση του συστήματος σημείων του

Ερώτηση με το υργείο Υποδοχές και Μεταφορές, καθιερών διαφορετική εμφάνιση για την εμφάνιση παραβάσεων του ΚΟΚ. Τι πρέπει να;

Οπως εξηγούν στελέχη του υπουργείου Υποδομών, «πρώτον, μέσω του ανασχεδιασμού του συστήματος, ο παραβάτης θα γνωρίζει ότι οι προβλεπόμενοι πόντοι θα καταγράφονται σε εύλογο χρόνο. Δεύτερον, θα γίνει εφικτή η άμεση online ενημέρωση των οδηγών για την καταγραφή των παραβάσεών τους και των πόντων που έχουν στο point system. Τρίτον, η Τροχαία θα έχει τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για την οδηγική συμπεριφορά όλων των οδηγών. Τέταρτον, θα αντλούνται στατιστικά στοιχεία για το είδος και τη συχνότητα της παραβατικότητας των Ελλήνων οδηγών».

Επιπλέον, οι παραβάσεις του ΚΟΚ κατηγοριοποιούνται με βάση τον βαθμό επικινδυνότητας και συχνότητας. Η έμφαση θα δοθεί στις πέντε πιο συχνές παραβάσεις του ΚΟΚ, που έχουν ως αποτέλεσμα είτε σοβαρούς τραυματισμούς είτε θανάτους σε ένα τροχαίο ατύχημα: υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση ζώνης από όλους τους επιβαίνοντες, μη χρήση κράνους από οδηγό και συνοδηγό, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών, χρήση κινητού τηλεφώνου.

Οι παραβάσεις, διαβεβαιώνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θα έχουν διαβαθμισμένα -και πάντως όχι υψηλά- χρηματικά πρόστιμα, σε συνδυασμό με διοικητικές κυρώσεις.

Τι αλλάζει στα πρόστιμα

Βασικός άξονας του σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια είναι να διασφαλίζεται στο εξής η επιβολή και είσπραξη του προστίμου. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Προστασίας του Πολίτη και Οικονομικών έχει ξεκινήσει τον επανασχεδιασμό και την υλοποίηση με ηλεκτρονικά μέσα της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των παραβάσεων του ΚΟΚ.

Ο στόχος, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είναι διττός: ο τερματισμός του καθεστώτος της γενικευμένης πεποίθησης ατιμωρησίας και η αύξηση των εσόδων των ΟΤΑ.

Κάθε παραβάτης του ΚΟΚ θα γνωρίζει ότι θα πρέπει να καταβάλει το προβλεπόμενο πρόστιμο και η διοικητική διαδικασία θα έχει ως εξής:

1. Βεβαίωση και καταχώριση των παραβάσεων του ΚΟΚ με ηλεκτρονικά μέσα.
2. Πρόβλεψη ώστε η ευθύνη για παράβαση που επιβάλλεται απουσία του οδηγού (κάμερες, ραντάρ) να αποδίδεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος.
3. Δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής της παράβασης μέσω e banking ή ATM.
4. Βεβαίωση της υπερήμερης οφειλής στο TAXIS.

Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα πρόστιμα του ΚΟΚ έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα και αποτελούν πόρους των ΟΤΑ στην περιοχή των οποίων συντελέστηκε η παράβαση.

Το Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας

Μεταξύ άλλων, προτείνεται η θεσμοθέτηση ενός Εθνικού Ταμείου Οδικής Ασφάλειας. Τα ποσά από τα πρόστιμα του ΚΟΚ θα εξακολουθούν να αποδίδονται υπέρ του οικείου ΟΤΑ, αλλά θα διασφαλίζεται ότι θα επενδύονται σε πολιτικές ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας στο πλαίσιο υλοποίησης των ΣΒΑΚ.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του ταμείου θα είναι:

1. Σύσταση νομικού περιεχομένου στην οθόνη του υπουργείου Εφαρμογές με τους εκπροσώπους των χρηστών οικονομικών και υποδομών και μεταφορών και της ΚΕΔΕ.
2. Το Ταμείο θα είναι ο βασικός μηχανισμός χρωμαλογής των χρηματων χρόνων από τα προστιμα του ΚΟΚ Θα προσεγγίσεις τα καθιστικά διαθέσιμα με βάση τη γεωγραφική φωτογραφία επεξηγήσεις προστίμων.
3. Οι γυναίκες θα πρέπει να δθέσω στο Ταμείο για τις δράσεις ανακαλύψεις που δημιουργούνται.
4. Το Ταμείο θα εγκαθιδρύσει μηχανές μηχανές για κάθε χρόνο τις δράσεις που δημιουργούνται στη βάση δεικτών επιτευχθεί / εμφανιστεί.
5. Θα πρέπει να διακρίσεις και συμβουλευτικό διάτρητα διαστήματα.
Πηγή: iefimerida.gr