Η Νιγηρία αποτελεί μία από τις διαχρονικά πιο δυνατές εθνικές ομάδες της Αφρικής όσο και cult ασφαλώς.
Πέρα από αυτά, υπάρχει ένας ακόμη σοβαρός λόγος για να ασχοληθεί κανείς με τους ποδοσφαιρικούς απόγονους του Jay Jay Okocha, του Taribo West, του Finidi George, του Sunday Oliseh, του Peter Rufai, του Daniel Amokachi, του Rasheed Yekini και του Nwankwo Kanu σε αυτό το Μουντιάλ.
Όχι, δεν αναφερόμαστε την κοινότυπα γελοία απόφαση του προπονητή των Σούπερ Αετών, Gernot Rohr, να απαγορεύσει από τους παίκτες του το σεξ με Ρωσίδες – εκτός από τον αρχηγό της ομάδας John Obi Mikel του οποίου η σύζυγος, Olga, κατάγεται από την χώρα του Putin.
Αναφερόμαστε ασφαλώς στην εμφάνιση της εθνικής ομάδας της Νιγηρίας, με την οποία θα αγωνιστεί στα γήπεδα της Ρωσίας και η οποία έχει γίνει κεντρικό θέμα συζήτησης στα social media και γενικότερα τον ιντερνετικό κόσμο. Είναι δύσκολο μέχρι απίθανο να πάρουν το τρόπαιο οι Νιγηριανοί, αν υπήρχε όμως βραβείο στυλ θα το είχαν άνετα κερδίσει.
Από την πρώτη στιγμή που η Nike έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τη φανέλα και το υπόλοιπο σετ, έγινε ένας μικρός στυλιστικός χαμός, με χιλιάδες κόσμου -φιλάθλου και μη- να ενθουσιάζονται με το κλιμακωτό ζιγκ ζαγκ σχέδιο και τις αποχρώσεις του πρασίνου και γενικά το coolness που βγάζει.
Κερασάκι στην τούρτα, το γεγονός πως οι παραγγελίες από την προηγούμενη Παρασκευή ξεπέρασαν τα 3.000.000, ενώ στο κεντρικό κατάστημα της Nike στο Λονδίνο (Oxford Street) δημιουργήθηκαν τεράστιες ουρές.
Η Nike ανακοίνωσε πως υπάρχει sold out, με τη ζήτηση αλλά και τις αντιδράσεις του κόσμου μάλλον να σπρώχνει την αμερικανική εταιρεία να βγάλει κι άλλα κομμάτια στην αγορά.
Καθαρά ποδοσφαιρικά, οι Νιγηριανοί εύχονται να τους βγει γούρικη η φανέλα, καθώς μετέχουν μάλλον στον δυσκολότερο όμιλο του Μουντιάλ, μαζί με Αργεντινή, Ισλανδία και Κροατία.