Ομιλία του βουλευτή Ανδρέα Νικολακόπουλου στη Βουλή για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου

 

 

 

 

 

«ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ» ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ
ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ…

Έτσι «παίξατε» με την αγωνία των πολιτών
για τον δρόμο Πατρών-Πύργου…

ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΨΕΜΑΤΑ …. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ : ΤΟ ΕΡΓΟ
ΞΕΚΙΝΗΣΕ – ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ – ΚΑΙ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ

“Τα ψέματα τελείωσαν .
Με προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη
και σειρά ενεργειών του Υπουργού Κώστα Καραμανλή το έργο
ξεμπλοκαρίστηκε . Πήραμε όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις και το έργο
ξεκινά.
Απαντάμε με έργα και όχι με λόγια.
Το έργο δρομολογήθηκε από κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας,
ξεκινά και θα ολοκληρωθεί με κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας.
Είναι ένα έργο για όλους τους πολίτες που γίνεται πραγματικότητα”.

Με την ανωτέρω τοποθέτηση έκλεισε την ομιλία του στη Βουλή ο
Ανδρέας Νικολακόπουλος, αναφερόμενος στην κατασκευή του
αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου και τις τελευταίες θετικές εξελίξεις
που αφορούν το έργο. Νωρίτερα, ο ίδιος είχε αναφερθεί αναλυτικά στο
θέμα με αφορμή την τροποποίηση στην σύμβαση παραχώρησης για το
έργο και την επαναφορά του τμήματος στον αυτοκινητόδρομο «
Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα».
Κάνοντας έτσι μια σύντομη αναδρομή για τις δυσκολίες που
αντιμετώπισε το έργο και το πως φθάσαμε σήμερα στην υλοποίησή
του, «καυτηρίασε» την στάση και τους χειρισμούς της κυβέρνησης
ΣΥΡΙΖΑ αλλά και στελεχών του ίδιου κόμματος που ακόμη και τώρα
όπως είπε βρισκόμενοι σε πανικό διασπείρουν συκοφαντίες και
αναλήθειες για την ευθύνη της καθυστέρησής του…

ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ν.Δ. ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ
ΚΑΙ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ν.Δ. ΓΙΝΕΤΑΙ !

Ειδικότερα και μεταξύ άλλων ο βουλευτής της ΝΔ υποστήριξε : «Το
έργο λοιπόν για πρώτη φορά δρομολογείται σοβαρά στις 20-12-2007 με
τον νόμο 3621/2007 που κύρωσε την σύμβαση παραχώρησης για την

κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου από την Ελευσίνα μέχρι την
Τσακώνα .
Για πρώτη φορά μπαίνει η βάση για την έναρξη εργασιών στο έργο από
Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας.
Ποιος ήταν αντίθετος τότε; Ο Συνασπισμός της Αριστεράς. Προσκομίζω
τα πρακτικά …..
Το έργο ξεκινά λοιπόν από την Κόρινθο με προοπτική να φτάσει στην
Πάτρα και στη συνέχεια στον Πύργο. Είναι γνωστό ότι η οικονομική
κρίση που ενέσκηψε οδήγησε σε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και
στον παραχωρησιούχο και οδήγησε τελικά στις 11-12-2013 τον ν.
4219/2013 στην απένταξη του τμήματος αυτού.
Και έρχεται σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ και λέει ότι τότε το απεντάξατε από την
παραχώρηση και έρχεστε σήμερα και το επανεντάσσετε.
Τι δεν λέει και παραπλανά τους πολίτες που περιμένουν το έργο;
Πρώτον, ότι ήταν τελείως διαφορετική περίοδος εκείνη από
οικονομικής απόψεως και αυτό το κατάλαβε καλά όταν ήρθε στην
εξουσία και γκρεμίστηκαν οι αυταπάτες του.
Δεύτερον, ότι το έργο ουσιαστικά τότε δεν ματαιώθηκε αλλά με τον ίδιο
νόμο μετατρέπεται σε δημόσιο έργο .
Και τρίτον,

δεν λέτε τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτόν το νόμο ; Ψήφισε την απένταξη του
έργου . Καταθέτω τα πρακτικά».

ΜΑΤΑΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ….

Η υποκρισία όμως και το ψέμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν σταματά εδώ . Δεν
μπορεί να σταματά εδώ.
Η πρόβλεψη του νόμου για μετατροπή του σε δημόσιο έργο δεν έμεινε
κενό γράμμα. Διότι στις 7-10-2014 εγκρίνεται η διενέργεια του
διαγωνισμού για το έργο Πάτρα –Πύργος με την υπ’ αριθ. 7261
απόφαση του τότε Υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοίδη και πλέον
προχωράμε στην διενέργεια διαγωνισμού .
Και η απάντηση πλέον είναι απλή.
Αν είχε προχωρήσει ο διαγωνισμός, αν δεν είχε ματαιώσει τον
διαγωνισμό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που κέρδισε τις εκλογές τον Ιανουαρίο
του 2015 το έργο θα είχε ήδη ολοκληρωθεί. Αυτή είναι η αλήθεια .
Και προκειμένου να δικαιολογήσουν αυτό το τεράστιο πολιτικό λάθος
επινόησαν ένα ακόμα ψέμα . Λένε τάχα ότι δεν είχε εξασφαλισμένη
χρηματοδότηση.

Το έργο λοιπόν στις 22-9-2014 εντάχθηκε στο πρόγραμμα δημοσίων
επενδύσεων του 2014 ΣΑΕ 071 με την υπ’ αριθ. 46516 απόφαση του
τότε.Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Δένδια.
Προσκομίζω την απόφαση για τα πρακτικά.

ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ …
ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ

Οι λόγοι για τους οποίους ματαιώθηκε η διενέργεια του διαγωνισμού
στις 26-3-2015 με απόφαση των κυρίων Σπίρτζη και Σταθάκη είναι
πλέον γνωστοί και χιλιοειπωμένοι . Προσκομίζω την απόφαση.
Έπρεπε τότε να μπει στο έργο ο αποκαλούμενος και ‘κόκκινος’
εργολάβος κύριος Καλογρίτσας.
Αν αναφερόμουν πραγματικά στο τί έλεγαν όλο το χρονικό διάστημα
κυβερνητικά στελέχη και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι την άνοιξη του
2019 που είδαμε μπουλντόζες σε ένα τμήμα μόνο , δηλαδή επί τέσσερα
χρόνια, θα έπρεπε να μιλάω για τουλάχιστον 20 λεπτά. Για τον
εμπαιγμό και την κοροϊδία των πολιτών.
Εδώ μας λένε άλλο ένα μεγάλο ψέμα . Ότι τελικά κηρύχθηκε έκπτωτος ο
Καλογρίτσας. Τις καλύτερες απαντήσεις τις έχει δώσει για αυτό η

προανακριτική επιτροπή της Βουλής. Αυτό έγινε γιατί στο μεταξύ δεν
κατάφερε να πάρει την άδεια του τηλεοπτικού καναλιού, γιατί
διαφωνήσατε με αυτόν . Αυτά όλα έγιναν γνωστά. Έφτασε το Πάτρα-
Πύργος να απασχολεί την λιβανέζικη εταιρία που πήγε να συνεργαστεί
με τον κ. Καλογρίτσα για να πάρουν την τηλεοπτική άδεια.
Παρόλα αυτά με μεγάλο θράσος τα στελέχη σας και ο κ. Παππάς που
επισκέφτηκε μάλιστα και την Ηλεία συνεχίζουν να λένε ψέματα στους
πολίτες της Ηλεία».

ΟΙ ΟΚΤΩ(8) ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΜΙΑ !

Ο κ . Νικολακόπουλος υπήρξε ακολούθως ακόμη πιο αποκαλυπτικός
παρουσιάζοντας την … ευτράπελη εικόνα ενός δήθεν ξεκινήματος έργου
από τον ΣΥΡΙΖΑ που όμως δεν έγινε ποτέ… Πιο συγκεκριμένα :
«Τι είχε γίνει όμως πραγματικά; Πόσο είχε προχωρήσει το έργο;
– Στο 1ο τμήμα δεν είχε γίνει καμία απολύτως εργασία και ο
ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.

– Στο 2ο, αντί για 33% είχαμε πρόοδο εργασιών στο 14%. Αυτό ήταν
και το καλύτερο από τα 8.
– Στο 3ο τμήμα, δεν έγινε καμία εργασία γιατί εκκρεμούσε στο ΣτΕ.
– Στο 4ο, δεν έγινε καμία εργασία, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος
γιατί δεν είχε εγγυητική.
– Στο 5ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,12% με έναν
ωραίο σκουπιδότοπο μέσα.
– Στο 6ο τμήμα, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 2%.
– Στο 7ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,62%.
– Στο 8ο, μετά από υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,1%, ο
ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος.
Δηλαδή στα 8 τμήματα, τα 4 που δεν είχαν καν ανάδοχο και 4 που είχαν
πρόοδο έργου λίγο πάνω από το μηδέν.
Αυτό το έργο ξεκινήσατε. Ένα έργο που δεν τελείωνε ποτέ».