ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας: Ζητά παράταση για το “Εξοικονομώ – Αυτονομώ”

Επιστολή προς το Υπουργείο Ενέργειας μέσα από την οποία ζητά την παράταση του προγράμματος “Εξοικονομώ – Αυτονομώ”, απέστειλε ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας, Βασίλης Αϊβαλής. Η επιστολή: Κύριε υπουργέ, Δυστυχώς για άλλη μια φορά,…









