Κορονοϊός: 12 μήνες φυλάκιση στην καθηγήτρια που δε φορούσε μάσκα! “Απέβαλε παιδί επειδή της το ζήτησε

Ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή επέβαλε το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας στην καθηγήτρια του Επαγγελματικού Λυκείου του Υμηττού η οποία δεν ήθελε να φορέσει μάσκα κατά τη διάρκεια του μαθήματος, σύμφωνα με καταγγελίες μαθητών. Την…









