Πατρών-Πύργου: Εχει ακόμα ανήφορο ο νέος αυτοκινητόδρομος – Πάνε για Μάρτιο οι εκκρεμότητες

 

Ωστόσο οι διευκρινίσεις που δόθηκαν, θεωρήθηκε από το υπουργείο ότι εμφανίζουν ελλείψεις και λάθη και ότι οι απαιτούμενες διορθώσεις, ανεβάζουν σημαντικά το κόστος του έργου.

Επιπλέον, ο φάκελος της εταιρείας έκρινε ο υπουργός ότι περιλαμβάνει νομικά ανίσχυρες και ανεπαρκείς βεβαιώσεις προμηθευτών για υλικά και μηχανήματα αλλά και σοβαρές ελλείψεις στα στοιχεία που κρίνονται αναγκαία για να πληροί μια τεχνική εταιρεία, τις προϋποθέσεις συμμετοχής της στο έργο.

 

Οπως αναφέρεται στην απόφαση των 31 σελίδων που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, η GD Infrastutture ως εταιρεία όγδοης τάξης, μπορεί να συμμετέχει σε διαγωνισμούς για έργα οδοποιίας άνω των 15,4 εκ. ευρώ και έως 20,6 εκ. ενώ για την συμμετοχή σε μεγαλύτερα έργα θα πρέπει να αποδεικνύει ότι την τελευταία πενταετία, δηλαδή πριν την προκήρυξη του έργου, ο κύκλος εργασιών είναι τουλάχιστον δυόμισι φορές πάνω από τον προϋπολογισμό του δημοπρατούμενου έργου.

Κατόπιν αυτών, το υπουργείο κάλεσε την Ιντρακατ που ήταν η τρίτη κατά σειρά εταιρεία που μειοδότησε στο έργο, η προσφορά της οποίας (με έκπτωση 45,54%), κρίθηκε επαρκώς τεκμηριωμένη.

Εξάλλου, η παρακολούθηση των δημοπρατημένων τμημάτων της Πατρών-Πύργου, αλλά και η πορεία των ενεργειών για τα υπολειπόμενα τμήματα Πύργος-Καλό Νερό και Καλό Νερό-Τσακώνα βρέθηκαν στο επίκεντρο τεχνικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε χθες στο υπουργείο με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του γενικού διευθυντή συγκοινωνιακών υποδομών Ιωάννη Καρνέση. Ειδικότερα, όπως αναφέρθηκε, έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες εκ του νόμου διαδικασίες για τις έξι από τις οκτώ εργολαβίες και απομένει να κατατεθούν και οι έξι στη Βουλή προς κύρωση. Αφού εξασφαλιστεί η έγκριση του Κοινοβουλίου θα ακολουθήσει η υπογραφή των συμβάσεων περί τα τέλη Ιανουαρίου.

Επίσης, η εκτίμηση που υπάρχει στο υπουργείο είναι ότι σε κάθε περίπτωση μέσα στον Μάρτιο είναι εφικτό να κλείσουν οι εκκρεμότητες στις εργολαβίες του δεύτερου και του τρίτου τμήματος.