Στον Κάτω Αλισσό, στο σημείο όπου πρόκειται σύντομα να εγκατασταθεί το εργοτάξιο της ιταλικής εταιρείας «DG Infrastrutture» που έχει αναλάβει την Σαγαϊικα-Κάτω Αχαϊα, βρέθηκε χθες το μεσημέρι ο Χρήστος Σπίρτζης, προκειμένου να ανακοινώσει την έναρξη κατασκευής της Πάτρων-Πύργου. Συνοδευόμενος από τον διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών του υπουργείου, Δημήτρη Αναγνώπουλο, τον περιφερειάρχη Απ. Κατσιφάρα και τον πρόεδρο του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας Βασίλη Αϊβαλή, ο υπουργός έγινε δεκτός από τον δήμαρχο Δυτικής Αχαΐας Χρήστο Νικολάου. Εκτός από την εργολαβία αυτή, χθες Μ. Τετάρτη, τυπικά, ήταν η ημέρα εκκίνησης για άλλη μία εργολαβία, το τμήμα Βάρδα-Σαγαίικα, όπου βρέθηκε επίσης χθες ο υπουργός, στον χώρο του μελλοντικού εργοταξίου.
ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟ 50%
Ο κ. Σπίρτζης βρέθηκε στην περιοχή για να ανακοινώσει την έναρξη του έργου κατά το ήμισυ, καθώς ήδη έχουν υπογραφεί άλλες δύο συμβάσεις, το τμήμα Κάτω Αχαϊα – ΒΙΠΕ Πάτρας που θα γίνει απο την «Ιντερκάτ» και το τμήμα ΒΙΠΕ Πάτρας – Μιντιλόγλι που θα κατασκευαστεί από την «DG Infrastrutture».
Εκτός από την έναρξη κατασκευής του έργου από Βάρδα έως Μνιτιλόγλι, ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε χθες ότι μετά το Πάσχα ξεκινούν άλλα τρία τμήματα, μεταξύ των οποίων και η 1η και 4η εργολαβία που έχει αναλάβει η Κ/Ξ Τοξότης του ομίλου Καλογρίτσα. Ο οποίος, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, καθυστερεί, διότι δεν έχει καταθέσει εγκαίρως εγγυητική καλής εκτέλεσης του έργου.
ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟ 100%
Χθες πάντως, ο κ.Σπίρτζης ήταν σαφής, όλες οι εργολαβίες, με εξαίρεση το τμήμα Αμαλιάδα- Κυλλήνη, θα έχουν ξεκινήσει τον Μάιο, ενώ τον Ιούλιο θα κλείσει και η τελευταία εκκρεμότητα. «Ξεκινάει σήμερα (σ.σ. Μ. Τετάρτη) σε δύο σημεία η υλοποίηση του. Χθες υπογράφηκαν άλλες δύο συμβάσεις, αμέσως μετά το Πάσχα θα υπογραφούν οι υπόλοιπες τρεις» τόνισε χθες ο υπουργός.
Επισημαίνοντας παράλληλα ότι υπάρχουν οι προδιαγραφές, προκειμένου η Πατρών Πύργου να ολοκληρωθεί μέσα στη συμβατική ημερομηνία των 42 μηνών. «Αυτό δεν είναι ένα έργο, όπως αυτά που είχε συνηθίσει η περιοχή. Εχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο για να εφαρμοστούν. Πιστεύω ότι θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα στο έπακρο» τόνισε.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Δυτικής Αχαϊας κ. Νικολάου εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απόφαση της «DG Infrastrutture» να εγκαταστήσει το εργοτάξιο στον Αλισσό, απόφαση, η οποία θα συμβάλει τόσο στην απασχόληση εντός της ευρύτερης περιοχής αλλά και στην αύξηση των δραστηριοτήτων στον κατασκευαστικό κλάδο.
Την ικανοποίησή τους για την έναρξη του έργου εξέφρασαν και οι δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Αχαϊας που συνόδευαν τον κ. Σπίρτζη, Κώστας Σπαρτινός και Ανδρέας Ριζούλης.
ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ
Ο βουλευτής Ηλείας του ΚΙΝΑΛ Γιάννης Κουτσούκος σχολίασε, χθες, σε δήλωσή του ότι «η φιέστα με τη δήθεν εκκίνηση των έργων στον πολύπαθο αυτοκινητόδρομο δεν μπορεί να αποκρύψει τις προσωπικές του ευθύνες και της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για την ακύρωση της δημοπράτησης του Ενιαίου Εργου στις 27-3-2015». Και συμπληρώνει: «Τα ερωτήματα για το πότε θα γίνει πραγματική εκκίνηση των έργων και στα οχτώ του τμήματα και, κυρίως, πότε το έργο θα ολοκληρωθεί παραμένουν, δυστυχώς, αναπάντητα». Καταγγέλλοντας τέλος ότι «οι τυχοδιωκτικές επιλογές του κ. Σπίρτζη και της Κυβέρνησης για την κατάτμηση του έργου, προκειμένου να εξυπηρετήσει μικροκομματικά και ιδιοτελή συμφέροντα, με την εμπλοκή διαπλεκόμενων προσώπων, ήδη έχει δημιουργήσει αρνητικές αλυσιδωτές επιπτώσεις για τρεις τουλάχιστον από τις οχτώ εργολαβίες».