Την ερχόμενη Δευτέρα το μεσημέρι στην Αθήνα θα γίνει η συνάντηση μεταξύ του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα για την Πατρών-Πύργου, με ανοικτό το ενδεχόμενο να διευρυνθεί η συμμετοχή σε αυτή με βουλευτές ή και δημάρχους από την ευρύτερη περιοχή Αχαΐας και Ηλείας.
Στο τραπέζι εδώ και ημέρες υπάρχει το ζήτημα όχι μόνο με την απροσδιόριστη ημερομηνία έναρξης του έργου αλλά και με την τύχη των τεσσάρων εργολαβιών (από τις οκτώ συνολικά) στις οποίες προσωρινός μειοδότης είναι ο όμιλος Καλογρίτσα (ΤΟΞΟΤΗΣ).
Ο υπουργός ξεκαθάρισε εκ νέου στην «Π», στον διευθυντή σύνταξης Κων/νο Μάγνη στη ΔΕΘ ότι το έργο θα ξεκινήσει κανονικά ενώ και ο πρωθυπουργός προχθές ανέφερε ότι θα ξεκινήσει μέσα στο 2018.
Προς το παρόν, προτού ξεκαθαρίσει η τύχη των εργολαβιών του κ. Καλογρίτσα, το υπουργείο Υποδομών έδωσε «πράσινο φως» για την ανακήρυξη των λοιπών τεσσάρων προσωρινών αναδόχων.
ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ
Χθες Δευτέρα, η επιτροπή διαγωνισμών του υπουργείου Υποδομών έδωσε το «ΟΚ» για να συμβασιοποιηθούν οι εξής εργολαβίες:
-Βάρδα-Σαγαίικα: Κ/Ξ Ξανθάκης-Ιντερκάτ με έκπτωση 49,90%
-Σαγαίικα-Κάτω Αχαγιά: GD Infrastrutture με έκπτωση 53,40%
-Κάτω Αχαγιά-ΒΙΠΕ Πάτρας: Ιντερκάτ με έκπτωση 50,99%
-ΒΙΠΕ Πάτρας-Μιντιλόγλι: GD Infrastrutture με έκπτωση 52,40%
Μέλη της επιτροπής δεν κρύβουν την ανησυχία τους εκτιμώντας ότι, εκτός της τεχνικής εταιρείας Τοξότης του ομίλου Καλογρίτσα, είναι πιθανό να εγερθούν ερωτηματικά και για την οικονομική και τεχνική επάρκεια και άλλων προσωρινών αναδόχων.
Οι αποφάσεις της επιτροπής, θα προωθηθούν τώρα για υπογραφή από τον υπουργό και στη συνέχεια οι συμβάσεις θα πάνε στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Αγνωστο είναι ακόμα αν θα δούμε να κατατίθενται ενστάσεις από ανταγωνιστές.