Συνάντηση Αυγερινοπούλου με την Υφυπ. Παιδείας, κα Μακρή, για το Εσπερινό ΕΠΑΛ Πύργου, το Εσπερινό Γενικό Λύκειο Ζαχάρως και το ΕΕΕΕΚ Αμαλιάδος

 

 

 

 

 

Πρόταση για δημιουργία ομάδας εργασίας για την αναθεώρηση του τρόπου
διδασκαλίας των ευρωπαϊκών γλωσσών με βάση την ελληνική γλώσσα

Αθήνα, 26 Μαρτίου 2021
Ιδιαίτερα εποικοδομητική για τα θέματα της πρωτοβάθμιας και της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Ηλείας και την ίδρυση τριών νέων σχολικών
δομών ήταν η συνάντηση της Βουλευτού Ν. Ηλείας, Ν.Δ., Δρ. Διονυσίας – Θεοδώρας
Αυγερινοπούλου, με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Ζέττα Μακρή,
με την οποία διατηρεί μακροχρόνια φιλία.
Στη δια ζώσης συνάντησής τους, η κα Βουλευτής υποστήριξε, αλλά και πίεσε,
μεταξύ άλλων, για τη θετική εισήγηση και έγκριση του Υπουργείου Παιδείας για τη
δημιουργία του Εσπερινού ΕΠΑΛ στον Πύργο, του Εσπερινού Γενικού Λυκείου στη
Ζαχάρω, αλλά του Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης κα
Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) στην Αμαλιάδα. Προτάσεις οι οποίες έχουν υποβληθεί από τη
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας και φαίνεται πως βαίνουν προς
θετική εξέλιξη. Η έγκριση αυτών των προτάσεων θα δώσει μια σημαντική ευκαιρία
στους πολίτες της Ηλείας να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους, να εξειδικευτούν σε
κρίσιμους τομείς, όπως η γεωπονία, η μηχανολογία και ο τομέας της υγείας και της
πρόνοιας, αλλά και να ενταχθούν στην αγορά εργασίας με ενισχυμένα προσόντα και
δεξιότητες, χωρίς να απαιτείται να διανύουν καθημερινά μεγάλες αποστάσεις. Είναι
μάλιστα προτάσεις που χαίρουν ευρείας στήριξης από την τοπική κοινωνία –
κατοίκους, τους φορείς και τους αποφοίτους, όπως μετέφερε στην κα Μακρή η κα
Αυγερινοπούλου.
Δεύτερο σημείο της συζήτησης ήταν και η πρόταση της κα Αυγερινοπούλου για
συγκρότηση ομάδας εργασίας με αντικείμενο την αναθεώρηση του τρόπου
διδασκαλίας των ξένων γλωσσών με βάση την αρχαία ελληνική γλώσσα, καθώς έχει
συμβάλλει τα μέγιστα στη διαμόρφωση του λεξιλογίου, της γραμματικής και του
συντακτικού των σύγχρονων ινδοευρωπαϊκών γλωσσών. Ωστόσο, η συμβολή της
ελληνικής γλώσσας δεν έχει αποτυπωθεί πλήρως και ως εκ τούτου απαιτείται η
περαιτέρω μελέτη της συμβολής της, αλλά και η διδασκαλία των ξένων γλωσσών με
διαφορετική μέθοδο, η οποία να στηρίζεται στον συσχετισμό των σύγχρονων
ευρωπαϊκών γλωσσών με την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και γραμματεία. Προς αυτή
την κατεύθυνση πρέπει να αναθεωρηθούν και τα ετυμολογικά λεξικά των ξένων
γλωσσών. Στόχος της προτάσεως αυτής είναι η ταχύτερη εκμάθηση και η καλύτερη
κατανόηση των σύγχρονων ευρωπαϊκών γλωσσών.