Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι η προώθηση μιας επιχείρησής με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ

Με την πρόοδο της τεχνολογίας το διαδικτυακό μάρκετινγκ προσφέρει πολλά και διαφορετικά κανάλια για διαδικτυακή διαφήμιση τα οποία προσφέρουν οικονομικές λύσεις για να διαφημίσετε και ταυτόχρονα να μετρήστε τα αποτελέσματα της διαφήμισης σας. Κάτι τέτοιο είναι πραγματικό κάτι πολύ δύσκολο να το κάνει κανείς με τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ ( π.χ Διαφήμιση με φυλλάδια, κλπ ). Αντιθέτως, το διαδικτυακό μάρκετινγκ μπορεί να προφέρει μια πολύ λεπτομερή εικόνα για το πού και πώς έχουν δαπανηθεί τα χρήματά που ξοδέψασε σε διαφήμιση στο internet.

Ιντερνετ Μαρκετινγκ | Διαφήμιση στο διαδίκτυο

Αυτός ο τύπος ηλεκτρονικού μάρκετινγκ έχει να κάνει με την παρουσία της εταιρείας σας στο διαδίκτυο. Έχετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα για την εταιρεία σας? Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει την κατασκευή ιστοσελίδας | σχεδιασμός ιστοσελίδας που θα λαμβάνει υπόψη resoponsive σχεδιασμό ιστοσελίδων , επαγγελματική φιλοξενία ιστοσελίδων , βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEΟ) για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ακολουθώντας τις αντίστοιχες συνδέσεις.

Marketing για όλους

Για στρατηγικό μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο μια εταιρεία θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη την κοινωνική δικτύωση της. Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε αυτό το είδος του ψηφιακού μάρκετινγκ. Στόχος μας είναι να σας δώσουμε μερικές ιδέες για το τι πρέπει να ξέρετε όταν σκέφτεστε το μάρκετινγκ υπηρεσιών ή των προιόντων σας χρησιμοποιόντας την κοινωνική δικτύωση της εταιρείας σας.

Μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Δημιουργόντας εκστρατείες μάρκετινγκ σε διαφορετικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (Facebook Pages, linkedin, Google Pages ) μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά επωφελές για την επιχείρησή σας.

O στόχος του μάρκετινγκ πλαν της επιχείρησης σας μπορεί να είναι να χρσησιμοποίησετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να :

οδηγήσετε δυνητικούς πελάτες στη σελίδα σας στο Facebook ή στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας
να αποκτήσετε περισσότερους θαυμαστές στο Facebook
να δημιουργήσετε ή να μεγαλώσετε την λίστας email σας
να αυξήσετε της πωλήσεις προιόντων και υπηρεσιών σας
Σε κάθε περίπτωση η καμπάνια της εταιρείας σας στο μέσα κοινωνίκης δικτύωσης πρέπει να σχεδιαστεί πολύ προσεκτικά.

Δημιουργήστε θαυμαστές | Ιογενές Μάρκετινγκ
Προκειμένου να είναι αποτελεσματική η παρουσία της εταιρείας σας σε κάποιο συγκεκριμένο κανάλι κοινωνικής δικτύωσης(π.χ. Facebook) θα πρέπει να αποκτήσετε αρκετούς θαυμαστές ( κοινό ). Όσο περισσότερους θαυμαστές ( followers) έχετε, μπορείτε να περιμένετε περισσότερο ενδιφέρον για τις δημοσιεύσεις σας (κοινοποιήσεις, Μου αρέσει, Σχόλια ), το οποίο με τη σειρά του μπορεί να δώσει ώθηση με ιογενή τρόπο ( ιογενές μάρκετινγκ) στην εξάπλωση των μηνυμάτων σας.

Αλλά πώς μπορεί κανείς να αποκτήσει θαυμαστές ( fans ) όταν ακόμα είναι στο ξεκίνημα και η πελατική του βάση είναι χαμηλή?

Ο πιο εύκολος τρόπος να αποκτήσει κάποιος περισσότερους fans είναι να προσκαλέσει τους φίλους του και γνωστούς του στο facebook να ακολουθήσουν την σελίδα του ( δηλαδή να γίνουν θαυμαστές του ) και όταν αυτό το σενάριο έχει εξαντληθεί μπορεί να συνεχίσει να κερδίζει οπαδούς, είτε μέσω πληρωμένης διαφήμισης μέσα από τα ίδια κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Διαφημίσεις Facebook) είτε με τη δημιουργία διαγωνισμών που θα ενθουσιάσουν το υφιστάμενο κοινό της εταιρείας τόσο που αυτοί με την συμμετοχή τους να το πούν στους φίλους τους βοηθόντας έτσι την αύξηση των θαυμαστών σας.

Για κάθε κανάλι κοινωνικής δικτύωσης που θα χρησιμοποιήσετε περιγράψτε τον στόχο της εταιρείας σας. Για παράδειγμα, με το Facebook, μπορείτε να ορίσετε ως στόχο να προσελκύσετε θαυμαστές να μοιραζεστε εκδηλώσεις της εταιρείας σας και την προώθηση των προϊόντων και προσφορών.

Δημιουργήστε επαγγελματικές σελίδες
Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες της επιχείρησή σας για κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης που επιλέξατε έχει δημιουργηθεί σωστά και η διαχείριση της γίνεται με επαγγελματικό τρόπο ώστε να μπορείτε να αναμένετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

επαγγελματική-facebook-Page

Προσοχή πρέπει να δοθεί στις σωστές διαστάσεις των εικόνων που χρησιμοποιούνται στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, οι εικόνες προφίλ,cover photos, app thumbnails, φωτογραφίες timeline θα πρέπει να προσαρμοστούν στο σωστό μέγεθός προκειμένου να εξασφαλιστεί μια επαγγελματική εμφάνιση της σελίδας της επιχείρησή σας.

Απώτερος στόχος για την διαδικτυακή διαφήμιση της εταιρείας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει πάντα να είναι να βρίσκεται τρόπους που θα σας βοηθήσουν με αποτελεσματικό τρόπο να ενημερώνετε (cross-sell) την υπάρχουσα βάση θαυμαστών σας (fanσ) και ταυτόχρονα να προσελκύετε νέους πιθανούς πελάτες για την επιχείρησή σας.

ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΣΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΑΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΟΥ

Καλέστε μας τώρα στο 6944744954 & 6975833093 ή στείλε email στο [email protected], για ραντεβού ώστε να συζητήσουμε τρόπους και ιδέες με τις οποίες μπορείτε να χρσηιμοποιήσετε σωστά την διαδικτυακή διαφήμιση χρησιμοποιόντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.