Οι καταγγελίες καταναλωτών για παράνομη και καταχρηστική παρακράτηση ποσών από λογαριασμούς μισθοδοσίας και συνταξιοδοτικούς έφεραν… βαρύ πρόστιμο. Το υπουργείο Ανάπτυξης επέβαλε σε τράπεζα να πληρώσει 110.000€.
Οι καταγγελίες των καταναλωτών για την πρακτική από την τράπεζα διερευνήθηκαν και το υπουργείο αποφάσισε την επιβολή προστίμου, ενώ καλεί τη Ένωση Ελληνικών Τραπεζών να επιστήσει την προσοχή στις τράπεζες μέλη της σχετικά με την υποχρεώσή τους να μην… παρανομούν, παραβιάζοντας το ακατάσχετο των λογαριασμών και τις ειδικές διατάξεις για το ακατάσχετο του μισθού ή της σύνταξης.
Οι καταναλωτές, εφόσον αντιμετωπίζουν παρόμοια φαινόμενα κατά τις συναλλαγές τους με τις τράπεζες, μπορούν να τα καταγγέλλουν στην γραμμή καταναλωτή 1520, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες και στο site του υπουργείου mindev.gov.gr όλο το 24ωρο.
«Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ιεραρχεί ως υψηλής προτεραιότητας την προστασία του κόσμου της εργασίας και ιδίως των οικονομικά ασθενέστερων πολιτών και οικογενειών.
Στο πλαίσιο αυτό, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή υπό την επίβλεψη του υφυπουργού, Νίκου Παπαθανάση προβαίνει, μετά από πολλά χρόνια αδράνειας, σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την απαρέγκλιτη τήρηση της νομοθεσίας, περιλαμβανομένης της επιβολής αυστηρών κυρώσεων», σημειώνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου.
πηγή:https://www.newsit.gr