Ξεκινά ο ελληνικός δρόμος των 157 km – Έχει 28 σήραγγες και 89 γέφυρες

Πρόκειται για έναν υψηλών προδιαγραφών αυτοκινητόδρομο που περιλαμβάνει 43 κόμβους, 23 σήραγγες, 89 γέφυρες, 89 κάτω και 12 άνω διαβάσεις και 18 cut and cover. Το κόστος του θα φτάσει τα 1,75 δις ευρώ και στο έργο παραχώρησης προβλέπεται και η κατασκευή του τμήματος Κίσσαμος–Χανιά, συνδέοντας τον ΒΟΑΚ με το αεροδρόμιο Χανίων.

Τέλος τα θανατηφόρα τροχαία στην Κρήτη

Κατά τη διάρκεια της τελετής, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, ανέφερε πως τα τελευταία τρία χρόνια στον ΒΟΑΚ έχουν γίνει 38 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα και σοβαροί τραυματισμοί.

Με τον νέο αυτοκινητόδρομο αυτή η κατάσταση θα σταματήσει, καθώς θα εφαρμοστούν πρωτοπόρα μέτρα οδικής ασφάλειας. Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε πως με τον ΒΟΑΚ η Κρήτη θα αλλάξει, ωστόσο για να υλοποιηθεί το έργο απαιτείται η στήριξη της τοπικής κοινωνίας και των τοπικών αρχών

voak

Αυτό που χρειάζεται, επίσης, όπως τόνισε ο κύριος Ταχιάος, είναι να γίνει κατανοητό ότι η παραχώρηση δεν είναι απλώς μία εγκατάσταση ενός αναδόχου, ο οποίος θα δώσει ένα εξαιρετικό έργο και θα το λειτουργήσει με πραγματικά πρωτοφανή τρόπο για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά είναι και ένα εργαλείο. Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να προσφέρει και παράπλευρα οφέλη — συνοδά έργα, επεκτάσεις και υποδομές που ωφελούν όλο το νησί.

Πότε θα είναι έτοιμος ο ΒΟΑΚ

Όταν, το έργο ολοκληρωθεί, κάτι που σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν εκπονηθεί θα χρειαστεί περίπου μια 5ετία, οι οδηγοί από τα Χανιά με προορισμό το Ηράκλειο θα χρειάζονται κοντά στη 1 ώρα και 10 λεπτά.

voak

Όσο για τις λωρίδες κυκλοφορίας, θα είναι δύο σε κάθε κατεύθυνση με επιπλέον Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).