Επανεξετάζεται η ημερομηνία για το άνοιγμα των σχολείων;

 

 

 

 

 

Το ισχυρό επιδημιολογικό φορτίο σε όλη την επικράτεια προβληματίζει

Την ημερομηνία της έναρξης της σχολικής χρονιάς επανεξετάζουν σύμφωνα με πληροφορίες τα μέλη της επιτροπής των λοιμωξιολόγων καθώς διαπιστώνουν ότι ακόμα το επιδημιολογικό φορτίο του κορωνοϊού στην Ελλάδα είναι ισχυρό.

Με βάση τις ίδιες πληροφορίες η πρόταση που συζητείται είναι τα σχολεία να ανοίξουν μια εβδομάδα αργότερα από ό,τι έχει ανακοινωθεί. Αντί, δηλαδή, για τις 7 Σεπτεμβρίου να ανοίξουν στις 14 Σεπτεμβρίου.

Το γεγονός ότι τις τελευταίες ημέρες η καθημερινή έκθεση του ΕΟΔΥ καταγράφει 200 και πλέον κρούσματα σε όλη την επικράτεια έχει προβληματίσει τους ειδικούς οι οποίοι περιμένουν να διαπιστώσουν πότε θα αποδώσουν τα μέτρα που ανακοινώθηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα.

«Προς το παρόν περιμένουμε να δούμε σε ποιο βαθμό θα αποδώσουν το προσεχές διάστημα τα μέτρα που έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ», δήλωσε χαρακτηριστικά στο protothema.gr και το ygeiamou.gr ο κ. Γκίκας Μαγιορκίνης, Καθηγητής στο Εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και μέλος της Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο την επισκόπηση των επιστημονικών δεδομένων και των εξελίξεων της επιδημίας του κορωνοϊού SARS-CoV-2 του υπουργείου Υγείας.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που είναι σίγουρο είναι η χρήση μάσκας από τα νηπιαγωγεία όπως έχει εισηγηθεί ομόφωνως η επιτροπή και έχει αποδεχθεί το υπουργείο Παιδείας.

Ήδη, την περασμένη εβδομάδα, πραγματοποιήθηκαν δύο συσκέψεις της ηγεσίας του υπουργείου με τα μέλη της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και τη Δευτέρα αναμένονται οι ανακοινώσεις με τις λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσουν όλες οι εκπαιδευτικές δομές που εποπτεύει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ερώτημα παραμένει, πάντως, τι θα γίνει με την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, η οποία αναπτύχθηκε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα την περασμένη ‘Ανοιξη, και το εάν -και πώς – θα έχει επικουρικό ρόλο με την δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.